;
coinex

رایگان شدن قبوض مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تایید شد

با تصویب کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه رایگان شدن قبوض مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به عنوان تکلیف وزارت نفت و نیرو تعیین شده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، «رمضانعلی سنگدوینی»، عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس درباره رایگان شدن قبوض مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بیان داشت: «تعرفه آب، برق و گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با در نظر گرفتن مناطق جغرافیایی در صورت رعایت سقف الگوی مصرف به تناسب خانوار، رایگان محاسبه می‌شود.»

بیشتر بخوانید: افزایش 40 درصدی دریافتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تایید شد [+جزئیات]

جزئیات طرح رایگان شدن قبوض مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی، در تشریح نتیجه نشست روز گذشته این کمیسیون، عنوان کرد: «با تصویب کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه وزارت نفت و نیرو مکلفند تعرفه آب، برق و گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را با در نظر گرفتن مناطق جغرافیایی  در صورت رعایت سقف الگوی مصرف به تناسب خانوار، رایگان محاسبه کنند.»

رایگان شدن قبوض مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

سنگدوینی همچنین اضافه کرد: «این موارد پس از تصویب در صحن مجلس و تایید شورای نگهبان در طول برنامه هفتم لازم الاجراست.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «همچنین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و گاز و صدور پروانه ساختمانی برای یکبار معافند.»

بسیاری از مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد معتقدند این طرح اجرا نشده و یا مسئولین مربوطه در شعبه‌های شهرستان‌ها از انجام اقدامات لازم خودداری می‌کنند. تجربه شما در این مورد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رایگان شدن قبوض مددجویان بهزیستی و کمیته امداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (121 نظر)

    سلام.من مددجویی بهزیستی در شهرستان نهاوند استان همدان هستم.قبض برقم رایگان شده ولی همچنان گاز آب پرداخت میکنم..چرا بعضی از مسئولین طوری رفتار میکنن که انگار ارث پدرشون رو میخان به مردم بدن…..از قدیم گفتن شاه می بخشه…شاهقلی ول کن نیست..چرا؟؟؟؟

    پاسخ