coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی ارزانقیمت ZTE Changxing 50 معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

گوشی ارزانقیمت ZTE Changxing 50 با نمایشگر بزرگ 90 هرتزی و پردازنده هشت هسته‌ای فایوجی به صورت رسمی در کشور چین معرفی شد.

اگر به یاد داشته باشید کمپانی زد تی ای اوایل این هفته گوشی اکسون 50 لایت خود را با طراحی مشابه آیفون 14 پرو در مکزیک معرفی کرد. اکنون این شرکت از گوشی مقرون به صرفه خود به نام ZTE Changxing 50 در چین رونمایی کرده است. این گوشی با صفحه نمایش بزرگ LCD و پردازنده یونیساک با قیمت مناسبی وارد بازار خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا با کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی ZTE اکسون 50 لایت معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

قیمت و مشخصات فنی گوشی ارزانقیمت ZTE Changxing 50

زد تی ای Changxing 50 دارای یک صفحه نمایش 6.52 اینچی LCD با وضوح 1600 در 720 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این نمایشگر از نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز و حالت محافظت از چشم (ضد نور آبی) برخوردار است و در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل وجود دارد که میزبان دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. در پنل پشتی گوشی نیز یک ماژول دوربین دایره‌ای قرار دارد که دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

گوشی ارزانقیمت ZTE Changxing 50

این گوشی هوشمند به یک پردازنده هشت هسته‌ای، ساخته شده بر اساس فناوری 6 نانومتری، مجهز شده که از حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز و توان NPU 3.2TOPS برخوردار است و از شبکه اتصالی فایوجی می‌کند. متاسفانه مدل این پردازنده به صورت رسمی اعلام نشده، اما با توجه به پارامترها، به احتمال زیاد پردازنده یونیساک T760 فایوجی باشد.

گوشی ارزانقیمت ZTE Changxing 50

از دیگر ویژگی‌های اصلی Changxing 50 می‌توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 5 واتی، جک هدفون 3.5 میلی متری و رابط کاربری MyOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اشاره کرد.

گوشی ارزانقیمت ZTE Changxing 50

زد تی ای Changxing 50 در دو رنگ آبی و خاکستری با برچسب قیمت 899 یوان (معادل 120 دلار) تنها در یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در وب سایت رسمی زد تی ای قرار گرفته است. در حال حاضر فروش این محصول در انحصار چین است اما احتمالا این گوشی در روزهای آینده به بازار جهانی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت ZTE Changxing 50 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر