;
coinex

نقشه پراکندگی جغرافیایی مشاهده یوفوها ؛‌ از خاورمیانه تا شرق آسیا! [+عکس]

دولت آمریکا نقشه پراکندگی جغرافیایی مشاهده یوفوها را منتشر کرد. این اسناد جدید اماکن دیده شدن یوفوها روی زمین را مشخص کرده است.

دولت آمریکا که به مخفی کاری در زمینه اطلاعات درباره حیات فرازمینی معروف است، اسناد جدیدی را منتشر کرده که می‌گوید اماکن دیده شدن یوفوها روی زمین هستند.

این اسناد شامل یک نقشه است که اماکنی را که اشیای ناشناس پرنده (یوفوها) در آنها بیشتر دیده شده‌اند (بر پایه گزارش‌های سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۲۳) نشان می‌دهد.

این نقشه در حالی منتشر می‌شود که کمی پیشتر وزیر دفاع آمریکا اذعان کرد که صدها شی مرموز تا به امروز در سراسر جهان رویت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی سامانه جامع یوفوها توسط پنتاگون ؛ نخستین ویدیوهای رسمی از یوفوها منتشر شد!

نقشه پراکندگی جغرافیایی مشاهده یوفوها منتشر شد

دکتر شان کرک پاتریک مدیر اداره رصد اشیای ناشناس پرنده در پنتاگون می‌گوید: «ما این گوی‌های فلزی را در سراسر جهان می‌بینیم و مشاهده می‌کنیم که حرکات واضح بسیار جالبی را انجام می‌دهند.»

نقشه پراکندگی جغرافیایی مشاهده یوفوها ؛‌ از خاورمیانه تا شرق آسیا! [+عکس]

این نقشه می‌گوید شهرهای ناگازاکی و هیروشیما در ژاپن، سواحل شرقی و غربی آمریکا شامل کالیفرنیا و همچنین بخش‌هایی از خاورمیانه کانون‌های مشاهده یوفوها هستند.

شنیدن اینکه ژاپن و بخش‌هایی از خاورمیانه از جمله عراق و سوریه کانون‌های مشاهده یوفوها هستند، ممکن است برای آن دسته از علاقمندانی که اغلب مشاهده یوفوها را به آمریکا مرتبط می‌دانند تعجب‌آور باشد.

به ویژه که در این نقشه شهرهای هیروشیما و ناگازاکی که هدف حملات اتمی آمریکا در جنگ جهانی دوم بودند، به عنوان کانون‌های مشاهده یوفوها معرفی شده‌اند.

همچنین یک شهر دیگر بنام لیموناچی در نزدیکی فوکوشیما نیز به عنوان شهر مشاهده یوفوها معرفی شده است. لیموناچی شهری است که جای جای آن با دکورها و ظواهری با مضمون زندگی فرازمینی تزیین شده و تلاش دارد خود را به عنوان شهر فرازمینی‌ها به گردشگران معرفی کند.

این شهر همچنین میزبان یک مرکز تحقیقاتی بنام «آزمایشگاه بین‌المللی یوفو» است که در سال ۲۰۲۱ افتتاح شد و به ریاست تاکه‌هارو میکامی، یکی از علاقمندان معروف زندگی فرازمینی اداره می‌شود.

به گزارش ژاپن تایمز، در ژوئن امسال «آزمایشگاه بین‌المللی یوفوها» شش تصویر از یک یوفو احتمالی منتشر کرد که در کوبه و فوکوشیما ثبت شده بودند. این شش تصویر از بین ۴۹۴ تصویر که عمدتا شبیه پهپاد، پرنده یا صرفا بازتاب نور بودند، انتخاب شدند.

نقشه پراکندگی جغرافیایی مشاهده یوفوها ؛‌ از خاورمیانه تا شرق آسیا! [+عکس]

این نقشه وزارت دفاع آمریکا در یک سند پنج صفحه‌ای و در وبسایت جدید اداره رصد اشیای ناشناس پرنده پنتاگون منتشر شد. این وبسایت اطلاعات درباره این اداره و تلاش‌هایش برای پی بردن و حل کردن این پدیده‌ها را پوشش خواهد شد.

پنتاگون هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که این وبسایت تعهد این وزارتخانه به شفافیت در قبال مردم آمریکا را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص نقشه پراکندگی جغرافیایی مشاهده یوفوها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: ایسنا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر