;
coinex

نخستین ویدیو رسمی از پیکسل واچ 2 توسط گوگل منتشر شد [+ویدیو]

شرکت گوگل به‌تازگی ویدیو رسمی از پیکسل واچ 2 منتشر کرده که در آن ساعت جدید گوگل تفاوت‌ ظاهری اندکی با نسل اول این ساعت هوشمند دارد.

ساعاتی قبل گوگل ویدیو رسمی از پیکسل واچ 2 را منتشر کرد. در حقیقت گوگل با وجود اینکه فاصله چند هفته‌ای به برگزاری مراسم جدیدش دارد، تصاویر و ویدیوی رسمی محصولاتی را که طی آن رویداد رونمایی خواهد کرد، به‌اشتراک گذاشته است. در همین راستا در ابتدا شاهد انتشار تیزر پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو بودیم و حالا زمان آن رسیده که پیکسل واچ 2 را مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: انتشار ویدیو رسمی پیکسل 8 توسط گوگل ؛ پایانی بر افشاگری‌ها!

ویدیو رسمی از پیکسل واچ 2

در این ویدیو پیکسل واچ 2 از نظر ظاهری شباهت فراوانی به نسل پیشین خود دارد، بااین‌حال همچنان بین این دو ساعت تفاوت‌هایی قابل مشاهده است، ازجمله آن می‌توان به دکمه چرخان جدید، گواهی ضدآب IP68 و بهره‌مندی پیکسل واچ 2 از آرایه‌ متفاوت حسگرها اشاره کرد.

طبق اعلام ورج، بزرگ‌ترین تفاوت میان پیکسل واچ 2 و پیکسل واچ 1، در آرایه‌ حسگرها خواهد بود. در ساعت پیکسل واچ 2 همچنین طراحی مدورتری برای حسگرها انجام شده و چراغ‌های LED کوچک‌تری نیز دیده می‌شود. برخی شایعات حتی حکایت از این دارند که ساعت جدید گوگل از حسگر فعالیت الکترودرمال ساعت فیت‌بیتس سنس 2 بهره خواهد برد.

در تیزر تبلیغاتی گوگل همچنین شاهد اشاره به گواهی IP68 هم هستیم. گوگل در زمان رونمایی از نسل اول پیکسل واچ اعلام کرده بود که این ساعت تا عمق 50 متری نسبت به نفوذ آب مقاومت خواهد داشت. گواهی IP68 بدین معنی بوده که ساعت گوگل تا میزانی در مقابل تفوذ گردوغبار هم مقاوم خواهد بود.

قیمت ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 گوگل هنوز تعیین نشده است. به‌نظر قیمت این ساعت بیشتر از پیکسل واچ و کمتر از قیمت اپل واچ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ویدیو رسمی از پیکسل واچ 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر