;
coinex

ورود مستقیم HMD به صنعت موبایل ؛ تولید گوشی‌های برند نوکیا متوقف می‌شود؟

ورود مستقیم HMD به صنعت موبایل تأیید شد ظاهراً غول فنلاندی صاحب برند پرآوازه نوکیا قرار است گوشی‌های نوکیا را کنار گذاشته و از نام خودش در محصولات استفاده کند.

براساس آخرین اخبار حوزه تکنولوژی، ظاهراً باید در آینده منتظر ورود مستقیم HMD به صنعت موبایل باشیم. برند فنلاندی HMD که 6 سال پیش برند مشهور و صاحب نام نوکیا را خریداری کرد، از آن زمان تاکنون، اسمارت‌فون‌های اندرویدی نوکیا را ساخته و روانه بازار کرده است. اما حالا خبر رسیده که این کمپانی ارزشمند قرار است گوشی‌های آینده خود را با برند HMD روانه بازار کند. این تصمیم ممکن است منجربه به خداحافظی همیشگی با برند محبوب نوکیا شود.

بیشتر بخوانید: گوشی ارزانقیمت نوکیا G310 5G رونمایی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

شاید در آینده شاهد ورود مستقیم HMD به صنعت موبایل باشیم

HMD Global در ۶ سال گذشته گوشی‌های هوشمند خود را برند نوکیا روانه‌ بازار کرده است. این شرکت فنلاندی تصمیم دارد مجموعه‌ محصولاتش را گسترش دهد و گوشی‌‌های جدیدی با برند HMD تولید کند.

خبر تولید گوشی HMD را ژان فرانسوا باریل، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل HMD Global، اعلام کرد. باریل در صفحه‌ لینکدین خود اشاره کرد شرکت متبوعش گوشی‌ نوکیا و HMD را به‌طور همزمان تولید خواهد کرد و مشتریان می‌توانند انتظار همکاری‌های هیجان‌انگیزی با سایر برندها داشته باشند.

ورود مستقیم HMD به صنعت موبایل ؛ تولید گوشی‌های برند نوکیا متوقف می‌شود؟

باریل با انتشار پستی نسبتاً طولانی اظهار داشت HDM Global سریع‌ترین رشد سال را بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند 5G داشته و در ارائه‌ دستگاه‌های نوکیا با قابلیت تعمیرپذیری بالا پیشرو بوده است.

طبق اعلام مدیرعامل HMD Global، این شرکت اکنون آماده است به‌طور مستقل وارد بازار شود تا دنیای جدیدی برای ارتباطات راه‌دور متمرکز بر نیاز مصرف‌کنندگان ایجاد کند.

HMD می‌گوید:

«از اینکه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اروپا محسوب می‌شود به خود می‌بالد و به‌زودی عرضه‌ گوشی‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را در سرتاسر جهان آغاز خواهد کرد. البته هیچ چارچوب زمانی دقیقی برای معرفی گوشی‌های جدید این شرکت با برند HMD اعلام نشده است و همچنین از قیمت گوشی جدید در مقایسه با قیمت گوشی نوکیا اطلاعی نداریم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود مستقیم HMD به صنعت موبایل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر