coinex
راهنمای خرید تکراتو

محدودسازی استفاده از هوش مصنوعی برای مردم عادی توسط آمریکا!

آمریکا قانونی مبنی‌بر محدودسازی استفاده از هوش مصنوعی برای مردم عادی وضع کرده است. بنابراین دسترسی به این تکنولوژی محدود خواهد شد.

آلیخاندرو مایورکاس وزیر امنیت میهن آمریکا، از وضع قانونی تحت عنوان محدودسازی استفاده از هوش مصنوعی برای مردم عادی در این کشور خبر داد که به‌وسیله آن مردم عادی نمی‌توانند به همه امکانات این فناوری پیشرفته دسترسی داشته باشند. این قانون در شرایطی اجرا خواهد شد که آژانس امنیت میهن آمریکا چندی پیش تواسته بود با همیاری AI مجرمانی را دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: جلسه مدیران فناوری با سناتورهای آمریکایی: هوش مصنوعی نیاز به یک رگولاتور دارد!

محدودسازی استفاده از هوش مصنوعی برای مردم عادی توسط آمریکا!

به گزارش تکراتو و به نقل از مهر؛ آلیخاندرو مایورکاس وزیر امنیت میهن آمریکا در یادداشتی در خصوص سیاست هوش مصنوعی نوشته است:

ما باید تضمین کنیم استفاده از هوش مصنوعی مسئولانه و آگاهانه است. فناوری باید برای تاثیرگذار بودن، حفاظت از حریم خصوصی، حفظ حقوق شهروندی و آزادی های مدنی آزمایش شود و از سوی دیگر از تبعیض های نابجا اجتناب کند. همچنین باید فناوری مذکور برای افراد باید واضح و شفاف باشد.

سیاست جدید آژانس مذکور در حالی ارائه شده که استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی در طیف وسیعی از ماموریت‌های حساس مانند کنترل مرزها به کار گرفته می‌شود.

محدودسازی استفاده از هوش مصنوعی برای مردم عادی توسط آمریکا!

اریک هایسن مدیر ارشد اطلاعات در سازمان امنیت میهن در این‌باره می‌گوید: «تصور می‌کنم پتانسیل آزار غیرعمدی استفاده از هوش مصنوعی در هر آژانس فدرال و هر گونه کاربردی از آن وجود دارد. ما در مقایسه با آژانس‌های فدرال دیگر با مردم بیشتری در روز برخورد می‌کنیم. حتی زمان برقراری ارتباط با افراد، ممکن است این ارتباط در برهه‌ای حیاتی از زندگی آنها روی دهد.»

کارشناسان از مدت‌ها قبل درباره خطرات هوش مصنوعی در خصوص پروفایل‌های نژادی هشدار داده بودند. طبق سیاست جدید شهروندان آمریکایی می‌توانند در شرایط مختلف از جمله هنگام «چک این» در سفرهای هوایی، از استفاده از فناوری شناسایی چهره سرباز بزنند.

این دستورالعمل همچنین تضمین می‌کند چهره‌های شناسایی شده با کمک هوش مصنوعی به طور دستی توسط تحلیلگران انسانی نیز بررسی شود تا صحت آنها تایید شود.

حوزه دیگری که سازمان امنیت میهن قبلاً از فناوری هوش مصنوعی به طور گسترده استفاده می‌کرد، در مرز جنوبی آمریکا است. در این منطقه آژانس بیش از ۲۰۰ دوربین نظارتی را مستقر کرده است.

هیسن در این‌باره می‌گوید:

دوربین‌هایی که توسط یک پیمانکار دفاعی نظامی به نام اندوریل فروخته می‌شوند، از هوش مصنوعی برای شناسایی و علامت‌گذاری خودکار محل عبور انسان‌ها استفاده می‌کنند و به توقف فعالیت‌های قاچاق انسان و مواد مخدر کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره محدودسازی استفاده از هوش مصنوعی برای مردم عادی توسط آمریکا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر