coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402 ؛ ستارگان اروپایی در ترکیب النصر! [+لینک خارجی با گزارش انگلیسی]

پخش زنده پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402 را با ما در تکراتو تماشا کنید. دو تیم امروز در نخستین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023 رویارو می‌شوند.

کاروان تیم فوتبال النصر با همه حواشی ممکن و اتفاقات عجیب بالاخره با حضور رونالدو و تمام ستارگانش به ایران رسید، به هتل رفت و با وجود کنسل شدن تمرین روز گذشته‌اش، امروز برای بازی با پرسپولیس به ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی می‌آید. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 21:30 به وقت ایران از لینک‌های قرمز رنگ زیر استفاده کنید:

برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402 (شبکه خارجی با گزارش انگلیسی) اینجا کلیک کنید

برای تماشای پخش زنده فوتبال پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402 (شبکه سه گزارش فارسی) اینجا کلیک کنید

پخش زنده پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402

انتظار می‌رود النصر در این بازی از تمام ستارگان خارجی معروفش استفاده کند. این ستارگان عبارتند از داوید اوسپینا دروازه‌بان کلمبیایی سابق آرسنال، آیمریک لاپورته مدافع اسپانیایی و قدرتمند سابق منچسترسیتی، الکس تلس دفاع چپ برزیلی سابق پورتو و منچستریونایتد، مارسلو بروزویچ ستاره کروات اینتر میلان که سال گذشته نقشی اساسی در صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان ایفا کرد، اوتاویو ستاره پرتغالی سال گذشته پورتو، سکو فوفونا ستاره ساحل عاجی فصل گذشته لانس که نقش مهمی در جایگاه دومی این تیم در لیگ فرانسه داشت، سادیو مانه ستاره سنگالی سابق لیورپول و بایرن مونیخ که شهرتش کمتر از رونالدو نیست، اندرسون تالیسکا ستاره برزیلی فصول گذشته النصر که سابقه بازی در بنفیکا را دارد و البته از همه مهمتر، کریستیانو رونالدو، برنده 5 توپ طلا و ستاره سابق منچستریونایتد، یوونتوس، رئال مادرید و اسپورتینگ لیسبون!

پخش زنده پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402
پوستر اختصاصی AFC برای بازی پرسپولیس و النصر / پخش زنده پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402

النصر البته با وجود اینهمه هزینه و ستاره در حال حاضر در لیگ عربستان وضعیت خوبی ندارد و با 12 امتیاز از 6 بازی در رده ششم جدول رده‌بندی جای گرفته است. البته النصر در 5 بازی آخر خود ترسناک ظاهر شده است. آن‌ها بعد از کامبک دراماتیکشان برابر شباب‌الاهلی امارات در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که با نتیجه 4 بر 2 به پایان رسید، با 5 گل الفاتح، با 4 گل الشباب مدعی، با 5 گل الحزم و با سه گل الرائد را شکست دادند تا هر 5 بازی آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته باشند.

بد نیست همینجا به این مهم هم اشاره کنیم که از خط حمله النصر باید ترسید چراکه تا پایان هفته ششم پرو لیگ عربستان، کریس رونالدو با 7 و سادیو مانه با 6 گل برترین گلزنان لیگ عربستان هستند با میانگین بیش از 1 گل در هر بازی برای هر دو ستاره! بهترین پاسورهای حال حاضر لیگ عربستان نیز عبدالرحمن غریب و رونالدو با 4 پاس گل هستند!

پرسپولیس صدرنشین و 10 امتیازی در لیگ ایران اما که سه برد و یک تساوی از 4 بازی کسب کرده حداقل در ظاهر با فرم خوبی مقابل تیم پرستاره النصر قرار می‌گیرد. خوشبختانه گفته می‌شود علیرضا بیرانوند ستاره مصدوم پرسپولیس که در بازی دوستانه تیم ملی برابر بلغارستان مصدوم شده بود به بازی برابر النصر می‌رسد. پیش از این شائبه‌هایی در خصوص احتمال نرسیدن بیرو به بازی حساس پرسپولیس مطرح بود.

پخش زنده پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402
پخش زنده پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402 / پخش زنده بازی پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402 / پخش زنده مسابقه پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402 / پخش زنده پرسپولیس النصر 28 شهریور 1402 / پخش زنده بازی پرسپولیس النصر 28 شهریور 1402 / پخش زنده مسابقه پرسپولیس النصر 28 شهریور 1402 / پخش زنده فوتبال پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402 / پخش زنده النصر و پرسپولیس امروز 28 شهریور 1402 / پخش زنده پرسپولیس و النصر امروز 28 شهریور 1402 / پخش زنده بازی النصر و پرسپولیس 28 شهریور 1402 / پخش زنده فوتبال النصر و پرسپولیس 28 شهریور 1402 / پخش زنده پرسپولیس و النصر امشب 28 شهریور 1402 / ترکیب النصر مقابل پرسپولیس / حضور رونالدو در ترکیب النصر برابر پرسپولیس / ترکیب النصر برای بازی با پرسپولیس / رونالدو در ترکیب النصر برای بازی با پرسپولیس / کریستیانو رونالدو / حضور رونالدو در ایران / رونالدو در ورزشگاه آزادی / سادیو مانه / مارسلو بروزویچ / آیمریک لاپورته / اندرسون تالیسکا / علیرضا بیرانوند

در تقابل‌های دو تیم با هم در سالیان گذشته که همیشه جنجالی هم بوده، یکبار پرسپولیس در فینال غرب آسیا النصر را حذف کرد و به فینال رسید. قرمزها یکبار برابر النصر شکست خورده‌اند و یک تقابل دو تیم هم به تساوی انجامیده است. بازی فردا با وجود اعلام آمادگی یحیی گل محمدی برای بردن النصر و کسب سه امتیاز، بی‌تردید سنگین‌ترین بازی پرسپولیس در تمام سالیان اخیر است و باید دید آیا مدافعان پرسپولیس می‌توانند حریف رونالدو و مانه شوند یا خیر. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

ترکیب پرسپولیس و النصر اعلام شد

پخش زنده پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402

ترکیب النصر برای بازی با پرسپولیس:

نواف العقیدی، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، عبدالله العمری، حسین قاسم، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزویچ، عبدالرحمن غریب، اوتاویو، کریستیانو رونالدو، سادیو مانه. اندرسون تالیسکا و الکس تلس از لیست النصر خط خوردند.

ترکیب پرسپولیس برای بازی با النصر: (بیرانوند به بازی رسید)

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری، وحید امیری

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر