;
coinex

آپدیت نسخه بتا اندروید 14 برای گلکسی S22 منتشر شد [+آپدیت One UI 6]

آپدیت نسخه بتا اندروید 14 برای گلکسی S22 عرضه شد. سامسونگ بالاخره پرچمداران سال گذشته خود را به نسخه جدید اندروید آپدیت کرد.

آپدیت نسخه بتا اندروید 14 برای گلکسی S22 منتشر شد. سامسونگ به مانند اقدامی که چندی پیش برای جدیدترین پرچمدار خود انجام داد، به پرچمدار سال گذشته رسیده و نسخه بتا اندروید 14 را همراه با رابط کاربری اختصاصی گوشی‌های خود منتشر کرد. این به‌روزرسانی فعلاً در دسترس کاربران کره جنوبی قرار گرفته و به زودی گسترش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: فهرست اولیه گوشی‌های واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 6 و اندروید 14 مشخص شد

آپدیت نسخه بتا اندروید 14 برای گلکسی S22 منتشر شد

سامسونگ ماه گذشته اولین نسخه‌ بتای One UI 6 را که بر پایه‌ سیستم‌عامل اندروید ۱۴ توسعه داده شده است، برای گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش منتشر کرد. همانطور که می‌شد انتظار داشت، روند انتشار One UI 6 با گلکسی S23 شروع شد.

سامسونگ در بیانیه‌ای جدید می‌گوید کاربران گوشی‌های سری گلکسی S22 نیز از امروز به بتای اندروید ۱۴ دسترسی دارند. این نسخه‌ بتا فعلاً برای کاربران کره‌ جنوبی منتشر شده است، اما به‌زودی به‌صورت گسترده‌تر دردسترس قرار می‌گیرد.

آپدیت نسخه بتا اندروید 14 برای گلکسی S22 منتشر شد [+آپدیت One UI 6]

سامسونگ بتای One UI 6 را با تأخیر قابل‌توجه برای گلکسی S22 منتشر کرد. نکته‌ عجیب‌تر این است که گوشی‌های میان‌رده‌ گلکسی A54 و گلکسی A34 قبل از گلکسی S22 بتای One UI 6 را دریافت کردند.

مشخص نیست که روند انتشار بتای One UI 6 برای نسخه‌ نهایی این رابط کاربری نیز تکرار می‌شود یا نه. شاید نسخه‌ نهایی، قبل از میان‌رده‌ها برای گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا دردسترس قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت نسخه بتا اندروید 14 برای گلکسی S22 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    S22 پلاس دارم امروز ۱۵ اذر هنوز اپدیت نشده

    پاسخ