coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت اندروید 14 سری شیائومی 13 و شیائومی 12T منتشر شد [مبتنی بر MIUI 14]

آپدیت اندروید 14 سری شیائومی 13 و شیائومی 13T در دسترس قرار گرفت. این به‌روزرسانی حاوی جدیدترین رابط کاربری گوشی‌های شیائومی یعنی MIUI 14 است.

آپدیت اندروید 14 سری شیائومی 13 و شیائومی 12T منتشر شد. شیائومی جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید را در کنار رابط کاربری جدید خود برای سری پرچمدار شیائومی 13 و گوشی قاتل پرچمدار شیائومی 13T منتشر کرد. این بسته به‌روزرسانی شامل امکانات و ویژگی‌های زیادی برای هردو قالب نرم‌افزاری است که کاربران را از بهترین تجربه کاربری آنها خرسند خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 14 و One UI 6 برای این محصولات سامسونگ منتشر می‌شود [+فهرست دستگاه‌های واجد شرایط]

آپدیت اندروید 14 سری شیائومی 13 و شیائومی 12T منتشر شد

شیائومی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای گوشی هوشمند در جهان، همواره سعی دارد تا نرم‌افزار خود را با آخرین نسخه اندروید به‌روزرسانی کند. بنابر گزارش GSMArena این شرکت اخیراً به سه مدل از گوشی‌های خود، یعنی شیائومی 13 (Xiaomi 13)، شیائومی 13 پرو (Xiaomi 13 Pro) و شیائومی 12 تی (Xiaomi 12T)، نسخه بتای پایدار (stable beta) MIUI 14 را بر پایه اندروید 14 ارائه داده است.

با توجه به این نکته می‌توان گفت این سه گوشی از جمله اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که نسخه بتای پایدار MIUI 14 را آن هم بر پایه سیستم‌عامل اندروید 14 دریافت می‌کنند. این به معنای این است که کاربران این گوشی‌ها می‌توانند از تمام قابلیت‌های جدید و جالب هر دو گروه یعنی MIUI 14 و Android 14 بهره‌مند شوند. البته باید توجه داشت که نسخه بتای پایدار ممکن است دارای باگ‌ها و مشکلات باشد و برای دریافت آپدیت رسمی و نهایی باید صبر کرد.

برای دریافت نسخه بتای پایدار MIUI 14 بر پایه اندروید 14، کاربران باید عضو برنامه آزمایشگر (tester program) شرکت شیائومی باشند و نسخه آخر MIUI 13 را نیز از قبل روی گوشی خود نصب کرده باشند. اگر جزء دارندگان یکی از سه مدل گوشی فوق هستید، جهت بررسی عرضه این نسخه برای گوشی خود، ابتدا به بخش تنظیمات و سپس بخش درباره تلفن (about phone) مراجعه کرده و از آنجا به بخش به‌روزرسانی سیستم (system update) بروید. در این شرایط با لمس روی دکمه آپدیت، در صورت موفق بودن عملیات، نسخه جدید به صورت OTA دانلود و روی گوشی شما نصب خواهد شد.

آپدیت اندروید 14 سری شیائومی 13 و شیائومی 12T منتشر شد

به‌روز‌رسانی مذکور برای دو گوشی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو به ترتیب دارای نسخه 14.2.0 UMCMIXM و MIUI 14.0.2.0 UMBMIXM است و حجم قابل توجه 5.4 گیگابایت دارد که با وصله امنیتی ماه آگوست اندرویدی روی گوشی شما نصب می‌شود. برای Xiaomi 12T نیز نسخه رابط کاربری نصب شده روی گوشی کاربران 14.0.4.0 UMQMIXM بوده و هجمی در حد نسخه عرضه شده برای دو گوشی پرچمدار سری شیائومی 13 خواهد داشت.

البته اگر شما تمایلی به نصب یک نسخه بتا از این رابط کاربری و سیستم‌عامل نداشته یا خطر آن را نمی‌پذیرید کافیست چند ماهی منتظر بمانید و تا پایان سال شمسی به احتمال فراوان بروزرسانی اندروید 14 را روی گوشی خود دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 14 سری شیائومی 13 و شیائومی 12T چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر