;
coinex

تست مقاومت میت 60 پرو با گلوله و غلطک! [+ویدیو]

اخیراً ویدئویی از تست مقاومت میت 60 پرو منتشر شده است که پرچمدار هواوی را وارد یک چالش جدید کرده است. غول جدید هواوی تا چقدر مقاوم است؟

یک یوتیوبر چینی ویدئویی در کانال یوتیوب First Look Review آپلود کرده که در آن به سراغ تست مقاومت میت 60 پرو رفته است. این گوشی جذاب که جدیدترین محصول پرچمدار هواوی به حساب می‌آید، چندی پیش توسط این کمپانی صاحب نام معرفی شد تا بازگشتی غروزآفرین برای این شرکت باشد. حال بهتر است ببینید که میت 60 پرو چقدر در برابر فشار و شلیک گلوله مقاومت دارد.

بیشتر بخوانید: هواوی میت 60 (Huawei Mate 60)‌ با ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

ویدئوی تست مقاومت میت 60 پرو منتشر شد

هواوی پس از سال‌ها توانسته است به‌لطف رونمایی میت ۶۰ پرو، بار دیگر به تیتر یک رسانه‌های فناوری تبدیل شود. این شرکت، موبایل پرچم‌داری رونمایی کرده است که از پردازنده‌ هفت نانومتری استفاده می‌کند و ضمن اتصال به شبکه‌ 5G قابلیت تماس بر بستر ماهواره ارائه می‌دهد.

تحلیلگران می‌گویند؛ عرضه‌ گوشی مجهزبه تراشه‌ هفت نانومتری دستاوردی تاریخی برای هواوی است. قیمت گوشی هواوی میت ۶۰ پرو از قیمت گوشی آیفون کمتر است تا ساکنان چین انگیزه‌ بیشتری برای خرید موبایل جدید هواوی داشته باشند.

تست مقاومت میت 60 پرو با گلوله و غلطک

هواوی به‌هنگام رونمایی میت ۶۰ پرو گفت این گوشی به نسل دوم شیشه‌ محافظ Kunlun مجهز است. این شیشه پیش‌تر در تست سقوط از ارتفاع عملکردی خیره‌کننده نشان داده بود؛ یوتیوبری چینی این‌بار سراغ آزمونی بسیار سخت‌تر رفته است: مقاومت دربرابر وزن غلطک و شلیک مستقیم گلوله!

تحریم‌های آمریکا دسترسی هواوی را به زنجیره‌ تأمین بین‌المللی قطع کرد تا این شرکت مجبور شود برای ساخت دستگاه‌هایش به بازار چین رجوع کند. میت ۶۰ پرو از نگاه برخی تحلیلگران، چینی‌ترین گوشی تاریخ است. تعداد قطعات چینی موجود در میت ۶۰ پرو بسیار زیاد است و این نشان می‌دهد هواوی توانسته تا حد زیادی مستقل شود. شیشه‌ Kunlun نیز چینی است.

کانال یوتیوب First Look Review در آزمون‌هایی سخت‌گیرانه تلاش کرده است عیار شیشه‌ Kunlun 2 را بسنجد. در این آزمون‌های سخت، گوشی هواوی میت ۶۰ پرو در زیر غلطکی ۲۲ تنی قرار گرفت و توسط اسلحه‌‌ کالیبر ۲۲ به آن شلیک شد.

در آزمون اول، هواوی میت ۶۰ پرو روی زمین قرار گرفت و یک غلطک ۲۲ تنی از روی آن عبور کرد. همانطور که می‌شد انتظار داشت، وزن ۲۲ تنی غلطک باعث شد گوشی میت ۶۰ پرو با شکستگی‌های شدیدی مواجه شود. باوجود‌این، بدنه‌ دستگاه متلاشی نشد. در آزمون دوم، میت ۶۰ پرو از خودرویی که با سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت حرکت می‌کرد، به‌بیرون پرتاب شد. این آزمون نیز به‌بدنه‌ میت ۶۰ پرو آسیب زد.

در آزمون سوم، با پیستول کالیبر ۲۲ از فاصله‌ ۱۲ متری به میت ۶۰ پرو شلیک شد. گلوله پس از برخورد به پنل پشتی، بدنه‌ گوشی را سوراخ کرد. در آزمون بعدی، گلوله از فاصله‌پ ۲۰ متری به هواوی میت ۶۰ پرو شلیک شد، اما این‌بار نتوانست از بدنه عبور کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تست مقاومت میت 60 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر