;
coinex

نخستین تریلر فصل هفتم ریک و مورتی منتشر شد [+ویدیو]

شبکه Adult Swim از نخستین تریلر فصل هفتم ریک و مورتی با هنرنمایی صداپیشه‌های جدید رونمایی کرده و به نظر باید شاهد پخش آن از هفته آخر مهر باشیم.

برخلاف رویه قبلی شبکه Adult Swim هم‌اکنون هویت صداپیشه‌های جدید که به‌نظر دو نفر هستند، یکی برای شخصیت ریک و دیگری برای مورتی، تا زمان پخش فصل هفتم کاملاً محافظت شده و محرمانه باقی می‌ماند. گفتنی است که این صداپیشگان جدید جایگزین «جاستین رویلند»، یکی از خالقین سریال شدند که به علت اتهامات سوء رفتار از ادامه تولید اخراج شده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های جیک جیلنهال (Jacob Benjamin Gyllenhaal)؛ معرفی 14 فیلم برتر

انتشار اولین تریلر فصل هفتم ریک و مورتی

«استیو لوی»، تهیه‌کننده سریال ریک و مورتی، طی مصاحبه‌ای مدعی شد که فصل هفتم حتی بدون حضور جاستین رویلند می‌تواند بهتر از پیش باشد. وی توضیح داد که تیم ساخت با هیچ مشکلی مواجه نشده و کل پروسه همانطور که مدیران خواهان آن بودند، با سرعت بسیار خوبی جلو رفته است.

تریلر فصل هفتم ریک و مورتی

زمانی که در اواخر تیر ماه، از تهیه‌کننده اجرایی سریال در مورد روند انتخاب صداپیشگان جدید پرسیده شد، وی تصریح کرد: «ما به پایان فرآیند بازسازی خود نزدیک می‌شویم. این [روند] عالی خواهد بود. من کاملا تحت تاثیر همه چیز هستم که در حال انجام است؛ از جمله تمام کارهایی که روی فصل هفتم انجام می‌شود.»

وی با تایید این امر که هنرمند جدید صدایی نزدیک به رویلند خواهد داشت، اضافه کرد که از لحاظ ظاهری، هیچ تفاوتی میان ریک و مورتی کنونی با فصل‌های پیشین دیده نمی‌شود و تا فصل دهم هرکسی که کار را برعهده بگیرد، وظیفه‌اش را به اتمام خواهد رساند.

یکی از منابع داخلی Adult Swim هم مدعی شده است: «می‌خواهیم سریال خود گویای همه چیز باشد. ما به قدرت این فصل و صداپیشه‌های جدیدمان اعتقاد داریم و می‌خواهیم تجربه تماشا را برای طرفداران حفظ کنیم.»

لازم به ذکر است که فصل هفتم Rick and Morty از تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید نخستین تریلر فصل هفتم ریک و مورتی را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اولین تریلر فصل هفتم ریک و مورتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر