coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش مکث تیارا مهر 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش مکث تیارا مهر 1402 اعلام شد. شرکت مکث موتور طرح فروش کراس‌اوور مکث تیارا را با شرایط فروش ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام کرد.

طرح فروش مکث تیارا مهر 1402 توسط شرکت خودروسازی مکث موتور ابلاغ شد. این کراس‌اوور جذاب ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده زمستان 1402 در سامانه یکپارچه وزارت صمت بوده که از سمت این شرکت پیامک تکمیل وجه را دریافت کرده‌اند. لذا متقاضیان می‌بایست از 1 تا 5 مهر 1402 نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوتون تونلند G7 مهر 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش مکث تیارا مهر 1402

در این شرایط فروش قیمت مصوب تیارا توسط مکث موتور یک میلیارد و ۳۴۱ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان اعلام شده است. در هنگام ثبت نام مشتریان باید ۶۷۱ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان را به صورت نقد بپردازند. همچنین یک چک به مبلغ ۶۷۰ میلیون تومان را با موعد سررسید یکم دی ۱۴۰۲ به شرکت تحویل دهند.

زمان تحویل خودروها هم ۹۰ روز کاری اعلام شده است. سود انصراف از این طرح فروش ۱۲ درصد به صورت سالانه اعلام شده است. همچنین مکث موتور گفته است که در صورت تامین ارز و بروز تاخیر به خاطر عملکرد شرکت، سود تاخیر ۱۲ درصد را می پردازد. اما اگر مشکلات تامین ارز وجود داشته باشد، شرکت مسئولیتی در خصوص تاخیر و سود آن ندارد.

طرح فروش مکث تیارا مهر 1402

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش مکث تیارا مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر