;
coinex

پروژه ساخت مدل ارزانقیمت ویژن پرو لغو شد!

بنابر گفته‌ها و ادعاهای یک افشاگر مشهور و خوش‌سابقه، به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل برنامه تولید و عرضه مدل ارزانقیمت ویژن پرو را به‌صورت موقت کنار گذاشته است.

بر اساس پیش‌بینی مینگ‌چی کوئو، افشاگر خوش‌سابقه، حداکثر ظرفیت تولید اپل ویژن پرو در سال آینده چیزی در حدود 400,000 تا 600,000 دستگاه خواهد بود. بااین‌حال تحلیلگران بازار برخلاف این پیش‌بینی ادعا کرده‌اند که اپل سال آینده یک میلیون دستگاه ویژن پرو خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: هدست متا کوئست 3 (Meta Quest 3) روانه بازارها شد [+مشخصات و قیمت]

تعویق در عرضه مدل ارزانقیمت ویژن پرو

در این راستا، مینگ‌چی کوئو، طی یک گزارش اختصاصی خبر داده که به‌نظر فروش اپل ویژن پرو در سال اول کمتر از حد انتظارات خواهد بود. وی همچنین تأکید کرده است که بعید است اپل در سال 2025 مدل ارزانقیمت ویژن پرو را در بازار عرضه کند.

مدل ارزانقیمت ویژن پرو

این تحلیلگر خوش‌سابقه که به‌دلیل چندین پیش‌بینی‌ درست خود مشهور است همچنین مدعی شده که مدل جدید ویژن پرو در نیمه دوم سال ۲۰۲۷ روانه بازار می‌شود و شاید اپل تولید این محصول را تا سال 2028 هم به تعویق بیندازد.

هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو دارای برچسب قیمتی 3499 دلار است. این محصول قیمت بالاتری در مقایسه با بیشتر هدست‌های مشابه دارد. اپل اعلام کرده که ویژن پرو اوایل سال 2024 در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص توقف برنامه تولید مدل ارزانقیمت ویژن پرو اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر