coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: کریستیانو رونالدو در مشاغل دیگر از نظر هوش مصنوعی چه شکلی می‌شود؟

آیا تابحال فکر کرده‌اید که کریستیانو رونالدو در مشاغل دیگر چه شکلی خواهد شد؟ هوش مصنوعی جواب پاسخ شما را داده و این فوق ستاره را وارد چالش جدیدی کرده است.

فکر اینکه کریستیانو رونالدو در مشاغل دیگر چه شکلی خواهد بود، شاید ایده جالبی باشد، ولی این ایده را نمی‌توان به سادگی اجرا کرد. اما هوش مصنوعی که با کسی تعارف ندارد و این دفعه ستاره پرتغالی دنیای فوتبال را در شکل و شمایلی دیگر نشان داده است که اصلاً باور نمی‌کنید.

کریس رونالدو حالا که برای بازی با پرسپولیس در ایران سکونت دارد، در صدر اخبار کشور قرار گرفته و ما نیز به سبک و سیاق خودمان تصاویری متفاوت از این ستاره فوتبال را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. در ادامه نوشتار با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: تکنولوژی خیره‌کننده جابجایی چمن ورزشگاه رئال مادرید

کریستیانو رونالدو در مشاغل دیگر به شکلی است؟

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرآنلاین، ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر هم‌اکنون در قالب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ایران رسیده است و قصد دارد به رویارویی با تیم پرسپولیس برود. اما اجازه دهید تا به ۳۰ سال قبل برگردیم و کمی تاریخ را دستکاری کنیم تا مسیر زندگی کریستیانو رونالدو از فوتبال جدا شود. به نظر شما چه کاری شایسته‌ او خواهد بود؟ هوش مصنوعی به این سوال جواب می‌دهد!

کریستیانو رونالدو در مشاغل دیگر به شکلی است؟
نانوا
کریستیانو رونالدو در مشاغل دیگر به شکلی است؟
قصاب
کریستیانو رونالدو در مشاغل دیگر به شکلی است؟
آشپز رستوران
کریستیانو رونالدو در مشاغل دیگر به شکلی است؟
گل‌فروش

در پایان کار بد نیست اشاره کنیم که این تصاویر توسط هوش مصنوعی Lexia ساخته شده‌اند. همین الان شما هم دست به کار شوید و چنین تصاویری را برای نیمار بسازید، آنها را در اینستاگرام خود قرار دهید و سپس نیمار را هم تگ کنید؛ شاید نیمار آنها را دید و شما هم کلی فالوور گرفتید!

مدل‌های هوش‌ مصنوعی تصویرساز مانند DALL-E 2 و Midjourney ناگهان در مورد توجه بسیاری قرار گرفتند. به نظر می‌رسد که تعداد بیشتری از این ابزار در حال ظهوراند، اما همیشه در دسترس عموم نیستند. در این مطلب تصویرسازهایی ذکر شده است که می‌توانید همین الان از آن‌ها استفاده کنید.

هوش‌های مصنوعی تصویرساز، عکس‌هایی که مد نظر شما هستند را ایجاد می‌کنند. تنها کافی است برای آن‌ها بنویسید که چه در ذهن دارید، مثلا تصویر “یک گلدان با دو گل رز در کنار یک پنجره در هنگام غروب” با نوشتن این عبارت به انگلیسی، هوش مصنوعی و عبارت شما را تحلیل کرده و بر اساس متنی که شما نوشتید، یک تصویر جدید که مانند آن را در هیچ‌جا ندیدید ساخته می‌شود.

البته هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می‌سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.

هوش مصنوعی تصویرساز از دل فناوری‌هایی تبدیل عکس چاپی به یک تصویر متحرک و بازسازی تصاویر قدیمی ساخته شده و درواقع با افزایش قدرت و توانایی هوش مصنوعی در ایجاد و درک تصویر، حالا شاهد آن هستیم که هوش‌های مصنوعی مختلف به خوبی حرف انسان را می‌فهمند و تصاویر جدید خلق می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصاویر کریستیانو رونالدو در مشاغل دیگر از نظر هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر