coinex
راهنمای خرید تکراتو

پرتکرارترین هشتگ‌های اینستاگرام در نیمه نخست 1402

پرتکرارترین هشتگ‌های اینستاگرام در نیمه نخست 1402 کدامند؟ مخاطبین شبکه اجتماعی اینستاگرام بیشتر در چه موضوعاتی هشتگ ساخته‌اند؟

سامانه تحلیل داده لایف‌وب، پرتکرارترین هشتگ‌های اینستاگرام در نیمه نخست 1402 را معرفی کرد. شبکه اجتماعی اینستاگرام که متعلق به متا است را می‌توان پرمخاطب‌ترین و در دسترست‌ترین شبکه اجتماعی جهان دانست. این شبکه اجتماعی از امکانات زیادی برای تعامل افراد در فضای مجازی برخوردار بوده که یکی از این امکانات، ویژگی هشتگ است. این ویژگی توسط خود کاربران ساخته شده و کاربران دیگر می‌توانند در پست‌ها و استوری‌های خود از این هشتگ‌ها استفاده کرده و به نوعی خود را در موضوعی خاص سهیم بدانند.

بیشتر بخوانید: ابزار هوش مصنوعی استیکرساز متا برای واتساپ، اینستاگرام و تردز معرفی شد

پرتکرارترین هشتگ‌های اینستاگرام در نیمه نخست 1402

سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نوشت:

استخراج داده‌ها نشان می‌دهد در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ پوشاک و مدلینگ بیشترین سهم از هشتگ‌های اینستاگرام فارسی را خود اختصاص داده‌اند.

این پست گزارشی از موضوعات و هشتگ‌هایی است که در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ در اینستاگرام فارسی بیشترین تکرار را داشتند.

آنطور که استخراج داده‌های اینستاگرام می‌گوید هشتگ‌هایی با موضوعات اجتماعی بیشتر از دیگر موضوعات مورد توجه کاربران بوده‌اند. بعد از هشتگ‌های اجتماعی موضوعات عمومی بیشترین تکرار در هشتگ‌ها را به خود اختصاص دادند. در رتبه سوم پرتکرارترین هشتگ‌ها موضوعات فرهنگی مورد توجه بوده است و بعد از آن موضوعات اقتصادی و در نهایت کمترین حجم هشتگ‌ها به مسائل سیاسی اختصاص داشته است.

پرتکرارترین هشتگ‌های اینستاگرام در نیمه نخست 1402

این استخراج از پست‌های اینستاگرام صورت گرفته و استوری‌های کاربران که در آن مسائل سیاسی بیشتر مورد توجه قرار گرفته در این داده‌ها نقشی نداشته است.

هشتگ‌های اجتماعی طیف بزرگی از موضوعات را خود اختصاص داده است. از موضوعاتی که زیر مسائل اجتماعی قرار گرفته‌اند می‌توان به پوشاک و مدلینگ، آرایشی، زیبایی و سلامت، عواطف و احساسات، محصولات فانتزی و زیورآلات، ورزشی، محیط زیست و طبیعت گردی، خانواده و روابط اجتماعی، سبک زندگی، روانشناسی، معماری و دکوراسیون، غذا و آشپزی و آموزش، ترفند و دانستنی اشاره کرد.

پرتکرارترین هشتگ‌های اینستاگرام در نیمه نخست 1402

در این طیف متنوع از موضوعات زیر مجموعه مسائل اجتماعی بیشترین هشتگ‌ حول پوشاک و مدلینگ شکل گرفته است. بعد از پوشاک و مدلینگ هم آرایشی، زیبایی و سلامت از موضوعاتی بودند که بیشترین میزان هشتگ را داشتند. در میان هشتگ‌ها کلماتی مانند عشق، لاکچری، تی‌شرت هم پرتکرار هستند.

پرتکرارترین هشتگ‌های اینستاگرام در نیمه نخست 1402

در موضوعات عمومی بیشترین هشتگ‌ها در ارتباط با شهر و کشور بوده است. تهران، اصفهان، گیلان و هشتگ اکسپلور در ابر هشتگ‌های موضوعات عمومی کلماتی هستند که بیشترین تکرار را داشتند.

در موضوعات فرهنگی طنز و سرگرمی پرتکرارترین هشتگ‌ها بودند و بعد از آن موسیقی، هنر، هنرهای تجسمی، دینی مذهبی، کتاب و ادبیات و در نهایت سینما، تئاتر و تلویزیون قرار دارند. در ابر هشتگ‌های این مجموعه کلماتی مانند عکس، نقاشی، خدا از کلماتی هستند که دیده می‌شوند.

پرتکرارترین هشتگ‌های اینستاگرام در نیمه نخست 1402

طلا، ارز، خودرو و املاک از هشتگ‌های پرتکرار حوزه اقتصادی بودند.

در ۳۰۰ هشتگ برتر اینستاگرام در شش ماه نخست سال «اکسپلور» بیشتر از بقیه هشتگ‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرتکرارترین هشتگ‌های اینستاگرام در نیمه نخست 1402 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: سیتنا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر