;
coinex

گوشی‌های فوق مقاوم نوکیا HHRA501x و IS540.1 معرفی شدند

گوشی‌های فوق مقاوم نوکیا معرفی شدند. این دو گوشی نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 نام دارند و برای محیط‌های کاری صنعتی و خطرناک تولید شده‌اند.

شرکت نوکیا از دو گوشی فوق مقاوم نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که نوکیا در تولید این گوشی‌های هوشمند با شرکت آلمانی i.safe MOBILE Gmbh همکاری داشته است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات و ویژگی‌های این دو گوشی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 24 (Ulefone Armor 24)‌ معرفی شد [+مشخصات]

مشخصات فنی گوشی‌های فوق مقاوم نوکیا

دو گوشی جدید نوکیا با طراحی سخت و مقاوم مخصوص کاربرانی است که با محیط‌های صنعتی و خطرناک مانند معادن، صنایع نفت و گاز و مواد شیمیایی سر و کار دارند. این دو گوشی با نام‌های Nokia HHRA501x و Nokia IS540.1 با موفقیت تست‌ها و آزمایش‌های سختی را پشت سر گذاشته و با خیال راحت می‌توان از آن‌ها در مکان‌هایی با خطر انفجار مانند ATEX Zone 1 و ATEX Zone 2 (مکان‌هایی با گازها و مواد قابل اشتعال و احتراق) استفاده کرد. قابل ذکر است که این دو گوشی از تمام باندهای فرکانس رادیویی نیز پشتیبانی می‌کنند و از این رو هیچ گونه مشکلی در زمینه ارتباطی نخواهند داشت.

نوکیا IS540.1 دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با محافظ گوریلا گلس 3 است. این مدل به یک تراشه دو هسته‌ای از کوالکام به نام QCM6490 مجهز شده که از نظر عملکردی همتراز با اسنپدراگون 778 است.

این گوشی مقاوم از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و تنظیمات دوربین آن شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی (با فوکوس خودکار) در پنل پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی می‌شود.

گوشی‌های فوق مقاوم نوکیا

نوکیا IS540.1 از یک باتری قابل تعویض با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعت انرژی می‌گیرد و به طور کلی شباهت‌های زیادی با Nokia 800 Tough دارد. البته این گوشی در بخش‌های مختلفی پیشرفت داشته و با لوگوی جدید وارد بازار می‌شود. متاسفانه اطلاعات موجود در همین حد است و هنوز جزئیات زیادی درباره مشخصات، قیمت و بازارهای هدف این دو گوشی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی‌های فوق مقاوم نوکیا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر