;
coinex

خرید حق پخش انحصاری مسابقات فرمول یک توسط اپل

به‌نظر شرکت اپل در اندیشه خریداری حق پخش انحصاری مسابقات فرمول یک با امضای یک قرارداد دو میلیارد دلاری دربرابر دریافت حق پخش این مسابقات است.

به‌نظر شرکت اپل علاقه فراوانی به فرمول یک (مسابقات اتومبیل‌رانی جایزه‌بزرگ) دارد و ممکن است این علاقه را با سرمایه‌گذاری سنگینی روی آن به‌صورت جدی‌تری دنبال کند. ادعای تمایل اپل به پخش مسابقات فرمول یک، در شماره‌ جدید مجله‌ بیزنس‌ اف‌وان مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: رشد درآمد اپل با حضور مسی در آمریکا ؛ 110 هزار مشترک جدید در یک روز!

خریداری حق پخش انحصاری مسابقات فرمول یک توسط اپل

هم‌اکنون مدیران لیگ فرمول یک سالانه یک میلیارد دلار از حق پخش این مسابقات از شرکت‌های مختلف کسب می‌کنند. بنابر ادعای منابع آگاه، اپل درحال‌حاضر آماده است تا جهت دریافت حق پخش انحصاری مسابقات فرمول یک به‌صورت سالانه دو میلیارد دلار پرداخت کند. درصورت انعقاد این قرارداد، اپل حق پخش انحصاری را به‌دست خواهد آورد. به‌نظر اپل از منابع مالی کافی برخوردار باشد تا دو برابر پول بیشتری پرداخت کند.

حق پخش انحصاری مسابقات فرمول

تمایل اپل به دریافت حق پخش فرمول یک، بعد از شروع موفقیت‌آمیز سرویس MLS Season Pass بسیار افزایش یافته است. اپل توسط این ویژه‌برنامه، بازی‌های لیگ برتر فوتبال آمریکا را پوشش می‌دهد.

بااین‌حال لیگ فرمول یک قراردادهای بسیاری با شرکت‌های مختلف دارد و اپل حتی در صورت امضای قرارداد جدید، فعلاً توانایی دستیابی به حق پخش انحصاری مسابقات را ندارد. هم‌اکنون حق پخش بازی‌های فرمول یک در آمریکا، تا سال 2025 در اختیار شبکه‌ ESPN است. به‌نظر قرارداد اپل و لیگ فرمول یک از سال 2025 به اجرا خواهد رسید. همچنین اعلام شده که اپل در پی امضای قرارداد هفت‌ساله است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص خرید حق پخش انحصاری مسابقات فرمول یک توسط اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر