coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزیر ارتباطات: تا پایان 1404 دسترسی به فیبر نوری در تمام شهرهای ایران فراهم می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باتوجه به استقبال کاربران از کیفیت فیبرنوری در شهر یزد از دسترسی به فیبر نوری در تمام شهرهای ایران تا سال 1404 خبر داد.

یک خبرنگار حوزه علم و تکنولوژی در حساب کاربری ویراستی خود، درباره کیفیت اینترنت فیبرنوری در شهر یزد از رضایت خود خبر داده که البته واکنش وزیر ارتباطات را نیز در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: توسعه فیبرنوری در 150 شهر آغاز شده / 3.5 میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری هستند

دسترسی به فیبر نوری در تمام شهرهای ایران تا پایان سال 1404

این خبرنگار با نام «علی پژوهش» در همین راستا نوشته است: «آزمایش زنده من امروز از کیفیت فیبرنوری دایر شده در شهر یزد، اینجا کافی‌شاپی در یزد بود که چهار ماه پیش فیبرنوری آن وصل شده، با آن که حرف می‌زدم به شدت از سرویس جدید راضی بود، تکمیل پروژه فیبرنوری تا پایان دولت سیزدهم باعث می‌شود که همه مردم بتوانند در خانه‌هایشان از طعم شیرین فناوری لذت ببرند.»

وی در ادامه افزود: «امیدوارم دستگاه‌های متولی لایه محتوا در فجازی هم به موازات این پروژه طرح‌های موثری جهت مدیریت این لایه اجرا کنند.»

دسترسی به فیبر نوری در تمام شهرهای ایران

از طرفی «عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در واکنش به ویراست این کاربر از دسترسی به فیبر نوری در تمام شهرهای ایران خبر داد و تصریح کرد: «هدف ما این است که چنین سرویس پرسرعت و باکیفیتی را برای همه هموطنان فراهم کنیم. همکارانم و اپراتورهای فیبرنوری شبانه‌روزی برای رسیدن به این هدف در تلاشند. طبق برنامه، تا پایان سال، این امکان برای هشت میلیون خانوار و کسب‌وکار و ان‌شاءالله تا پایان سال 1404 در همه شهرها فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دسترسی به فیبر نوری در تمام شهرهای ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: سیتنا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر