coinex
راهنمای خرید تکراتو

ورود هزار دستگاه هیوندای النترا به ایران تایید شد

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، از ورود هزار دستگاه هیوندای النترا به ایران طی شش ماهه ابتدایی سال جاری خبر داده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، «حمیدرضا محمدحسینی تختی»، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان به آماری از واردات خودرو از این بندر پرداخت: «از ابتدای سال جاری تاکنون با افزایش روند واردات خودرو، یک هزار و 31 دستگاه خودرو سواری در بندر شهید باهنر وارد شده که از این میزان 300 دستگاه امور ترخیصی آنها توسط گمرک انجام شده است.»

بیشتر بخوانید: میزان درآمد گمرک از واردات گوشی و خودرو در 5 ماه نخست 1402 مشخص شد

ورود هزار دستگاه هیوندای النترا به ایران

محمدحسینی تختی درباره ظرفیت مناسب بندر شهید باهنر بیان داشت: «ظرفیت و زیرساخت‌های مناسب این بندر برای واردات و ترانزیت ماشین‌آلات سبک و سنگین آن را به نقطه عطفی در پیشبرد اقتصاد دریا محور و افزایش مراودات با کشورهای همسایه تبدیل کرده است.»

ورود هزار دستگاه هیوندای النترا به ایران تایید شد

وی درباره ورود هزار دستگاه هیوندای النترا به ایران خاطرنشان کرد: «تعداد 731 دستگاه خودرو در حال ترخیص از گمرک وجود دارد و با پایان روند قانونی،بدون هیچ معطلی از بندر خارج خواهد شد. بیشتر این خودروها از نوع هیوندای النترا ساخت کشور کره بوده که از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شده است.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ورود هزار دستگاه هیوندای النترا به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر