;
coinex

کروم بوک پلاس ایسوس معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

کروم بوک پلاس ایسوس با نسل دوازدهم از سری پردازنده‌های Core i7 شرکت اینتل و همچنین همراه با استانداردهای نظامی به طور رسمی معرفی شد.

ایسوس ماه قبل مجموعه کروم‌بوک CX خود را با پردازنده‌های اینتل Celeron N4500 برای بازار هند به‌روز کرد. این شرکت اکنون کروم‌بوک پلاس CX34 را عرضه کرده که به پردازنده اینتل Core i7 نسل دوازده مجهز شده است.

بیشتر بخوانید: سری لپ‌تاپ‌های کروم بوک پلاس توسط گوگل معرفی شدند [+ویدیو]

کروم بوک پلاس ایسوس رسما معرفی شد

ایسوس Chromebook Plus CX34 از طراحی زیبایی بهره می‌برد با استانداردهای نظامی MIL-STD 810H ایالات‌متحده عرضه می‌شود و این یعنی دوام بالایی دارد. کروم‌بوک مذکور از محافظ ضدمیکروبی ایسوس نیز بهره می‌برد و به نمایشگر ۱۴ اینچی Full HD نانو اج با لولای صاف ۱۸۰ درجه مجهز شده که البته خریداران می‌توانند در صورت تمایل مدل لمسی آن را انتخاب کنند.

کروم بوک Asus Chromebook Plus CX34

قلب تپنده‌ی ایسوس کروم‌بوک پلاس CX34، پردازنده اینتل Core i7 نسل دوازدهم است که نوید عملکرد قدرتمند را ارا‌ئه می‌دهد. این محصول حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS عرضه می‌شود. طبق ادعای ایسوس با هر بار شارژ دستگاه می‌توان تا ۱۰ ساعت با آن کار کرد و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند با کروم‌بوک ایسوس CX34 به فروشگاه گوگل‌پلی دسترسی داشته باشند و از برنامه‌های کاربری مثل ادوبی فتوشاپ، گوگل داکز، ادوبی اکسپرس و غیره استفاده کنند. این کروم‌بوک به وبکم 1080p مجهز شده است و از ابزارهای تماس ویدیوی مبتنی‌بر هوش مصنوعی و محافظ حریم‌خصوصی بهره می‌برد.

کروم بوک Asus Chromebook Plus CX34

از دیگر قابلیت‌های کروم‌بوک پلاس CX34 ایسوس می‌توان به ترک‌پد ۵٫۷ اینچی و کیبورد مجهز به نور پس‌زمینه اشاره کرد. این دستگاه از وای‌فای ۶، درگاه HDMI 1.4، پورت USB A 3.2 Gen 1 و USB C 3.2 Gen 2 و همچنین جک ۳٫۵ میلی‌تری ترکیبی هدفون و میکروفون پشتیبانی می‌کند و وزن آن فقط ۱٫۴۴ کیلوگرم است.

قیمت لپ‌ تاپ Chromebook Plus CX34 ایسوس برای نسخه‌ی پایه ۴۰۰ دلار است و فروش آن از ۸ اکتبر (۱۶ مهر ۱۴۰۲) در دو رنگ سفید و خاکستری آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کروم بوک پلاس ایسوس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر