coinex
راهنمای خرید تکراتو

ورود قوه قضائیه به ماجرای عرضه خودرو ؛ آیا قیمت خودرو گران خواهد شد؟

ورود قوه قضائیه به ماجرای عرضه خودرو ممکن است درنهایت منجر به افزایش قیمت این وسیله نقلیه شده و یک شوک دیگر به بازار و بدتر از آن به مردم وارد کند.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، از ورود قوه قضائیه به ماجرای عرضه خودرو خبر داد. وی خطاب به رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستوراتی را مبنی‌بر عرضه خودرو داده است. وی اعلام کرده است که چنانچه خودروسازان در موضوع عرضه محصولاتشان دست به احتکار زده‌اند، این سازمان باید فی‌الفور موضوع را مورد بررسی قرار دهد و چنانچه موضوع حقیقت داشته باشد، نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

بیشتر بخوانید: احتکار خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو

ورود قوه قضائیه به ماجرای عرضه خودرو

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در نشست امروز شورای عالی قوه قضاییه خطاب به رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی سریع برخی موضوعات مطرح در خصوص عرضه خودرو، دستورات مشخصی را صادر کرد.

ورود قوه قضائیه به ماجرای عرضه خودرو

وی گفت:

موضوع خودرو برای اقشار مختلف مردم یک امر عمومی تلقی می‌شود. در بعضی رسانه‌ها این مقوله مطرح شده که برخی در راستای گران کردن خودرو می‌خواهند بازار را تشنه کنند و حتی تعبیر «احتکار» را هم من در جریده‌ای ملاحظه کردم.

رئیس قوه قضاییه گفت: «سازمان بازرسی کل کشور باید در اسرع وقت به این موضوع ورود کند تا چنانچه در این قضیه کوتاهی صورت گرفته به سرعت اصلاح شود و در غیر این صورت، موضوع برای مردم به روشنی تبیین شود.»

وی تأکید کرد:

خیلی واضح است که برای مثال یک خودروساز در بازه زمانی 3 ماه چه میزان تولید و چه میزان عرضه داشته است؛ باید با سرعت به این مقوله ورود کرد و موضوع برای مردم روشن و شفاف شود؛ اینکه فردی از مردم عادی که از مدت‌ها قبل برای خرید خودرو اقدامات لازم و اعلام شده را انجام داده اما هنوز خودرویی دریافت نکرده، در رسانه‌ای صحنه‌ای از خودروهای عرضه‌نشده را مشاهده کند، موجبات دل‌آزردگی او فراهم می‌شود.

ویدئوی صحبت‌های اژه‌ای برای بررسی مسئله عرضه خودرو را در پایین ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ورود قوه قضائیه به ماجرای عرضه خودرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر