coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش چانگان CS35 پلاس تیپ 2 مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش چانگان CS35 پلاس تیپ 2 مهر 1402 ابلاغ شد. سایپا قرار است طرح فروش شاسی‌بلند محبوب خود را با موعد تحویل سه ماهه استارت بزند.

شرکت خودروسازی سایپا به عنوان دومین خودروساز برتر کشور در نظر دارد طرح فروش چانگان CS35 پلاس تیپ 2 مهر 1402 را با موعد تحویل 90 روزه آغاز کند. این طرح فروش ویژه متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه است و خودرو فوق نیز یکی از خودروهای وارداتی این شرکت است که بالاخره پس از مدتها انتظار، در طرح‌های فروش خودرو قرار گرفته است. قیمت خودرو چانگان CS35 پلاس تیپ 2 برای این طرح، 1 میلیارد و 143 میلیون و 488 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش پراید وانت مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش چانگان CS35 پلاس تیپ 2 مهر 1402

بر اساس اطلاعیه سایپا به مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ با مدل ۲۰۲۳ یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان است. سایپا برنامه دارد تا این خودروها را طی ۹۰ روز کاری به دست مشتریان برساند. پیش از این گفته می‌شد که قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ کمتر از یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان خواهد بود. اما به دلیل اضافه شدن تعرفه و عوارض ۵ درصدی راهور، دوباره شاهد هستیم که قیمت مبنای خودروهای وارداتی در حال افزایش است.

نام خودرو قیمت مهر ۱۴۰۲ (تومان)
چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ مدل ۲۰۲۳ ۱.۱۴۳.۴۸۸.۰۰۰

چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ با مدل ۲۰۲۳ به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو شارژ TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۵۵.۵ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. جعبه دنده این کراس‌اوور چینی و وارداتی از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر است که توان را به چرخ‌های جلو می‌رساند. CS35 پلاس تیپ ۲ نمونه کم‌آپشن CS35 پلاس تیپ ۳ به حساب می‌آید و با تیراژ محدودی به بازار ایران آمده است. این احتمال وجود دارد که محموله‌های آتی سایپا برای واردات خودروهای چانگان، صرفاً با تیپ ۳ این کراس‌اوور ادامه پیدا کند.

طرح فروش چانگان CS35 پلاس تیپ 2 مهر 1402 ابلاغ شد

چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ مدل ۲۰۲۳ به نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، استارت دکمه‌ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تریم داخلی چرم مصنوعی، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور، سنسور پایش باد تایرها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل و… مجهز است. در تیپ ۲ این کراس‌اوور خبری از سقف پانوراما نیست و تنها دو کیسه هوا دیده می‌شود. همچنین رینگ CS35 پلاس تیپ ۲ از نوع ۱۷ اینچی آلومینیومی است و تهویه دستی در آن وجود دارد. همچنین دوربین زیر آینه سمت شاگرد هم در این نسخه CS35 پلاس وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش چانگان CS35 پلاس تیپ 2 مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
    6104337446580449

    پاسخ