coinex
راهنمای خرید تکراتو

معافیت از سربازی با خالکوبی در نقاط حساس بدن [+ویدیو]

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی خبر از معافیت از سربازی با خالکوبی در نقاط حساس بدن داد. آیا انجام این عمل منجر به معافیت قطعی خواهد شد؟

سردار تقی مهری، رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی با شرکت در یک برنامه تلویزیونی حاشیه‌های عجیبی در کشور ایجاد کرد و به نوعی کاری کرد که مشمولین خدمت سربازی از خوشحالی در پوست خود نگنجند. این مقام نظامی در سخنانش از امکان معافیت از سربازی با خالکوبی در نقاط حساس بدن داد که به نظر می‌رسد دست مشمولین را برای انجام خالکوبی باز خواهد گذاشت.

اما خیال‌خامی‌ست که فکر کنید با انجام خالکوبی در بدن خود بتوانید از خدمت سربازی معاف شوید. براساس اعلام وی، فردی که خالکوبی در نقاط حساس بدن مانند گردن می‌کند، از طرف پزشکان حاضر در کمیسیون پزشکی، اگر تشخیص داده شود که این عمل در اصل بدلیل مشکلات و اختلالات روانی‌ست، فرد مشمول از انجام خدمت مقدس سربازی معاف خواهد شد. اما در غیر اینصورت باید خود را به پادگان‌های نظامی معرفی کند.

بیشتر بخوانید: جزئیات وام 150 میلیون تومانی سربازی مشخص شد [+مدارک لازم]

طرح معافیت از سربازی با خالکوبی در نقاط حساس بدن اجرایی می‌شود؟

به تازگی فیلمی از سردار تقی مهر، رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی منتشر شد که مخاطبین به اشتباه برداشت کردند که خالکوبی یکی از مواردی است که موجب معافیت از سربازی می‌شود.

طرح معافیت از سربازی با خالکوبی در نقاط حساس بدن اجرایی می‌شود؟

اما صرف داشتن خالکوبی نمی‌تواند مانعی برای حضور فرد در محیط‌های نظامی و یا انجام تمرینات مختلف تلقی شود. در واقع آنچه در این بخش باعث معافیت فرد از خدمت سربازی می‌شود، مشکلات و اختلالات روانی است.

هیچ یک از مشمولان خدمت وظیفه، به خاطر داشتن خالکوبی و تتو نیمی از بدن یا تمام بدن، از خدمت وظیفه عمومی معاف نمی‌شوند.

در واقع خالکوبی زمانی باعث معافیت از سربازی می‌شود که فرد از روی جنون و یا اختلال روانی دست به اینکار زده باشد و پزشک متخصص وجود اختلال روانی و عدم برخورداری از سلامت روان را در فرد تایید کند.

ویدئوی صحبت‌های سردار تقی مهری، رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی را در این خصوص ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ معافیت از سربازی با خالکوبی در نقاط حساس بدن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر