;
coinex

جایزه یک میلیون دلاری آمازون برای ضبط ویدیو از موجودات فضایی

به‌تازگی شاهد تعیین جایزه یک میلیون دلاری آمازون برای ضبط ویدیو از موجودات فضایی بودیم. البته این مسابقه از سوی شرکت زیرمجموعه آمازون (رینگ) برگزار می‌شود.

شرکت دربازکن اتومات رینگ به‌عنوان زیرمجموعه شرکت آمازون، قصد راه‌اندازی مسابقه‌ای جالب و عجیب جهت ثبت «شواهد علمی بدون تغییر شکل حیات فرازمینی واقعی» را دارد و جایزه‌ای به ارزش یک میلیون دلار نیز برای برنده این مسابقه یعنی نخستین فردی که فیلم واقعی بیگانه‌ها را ثبت ‌کند، در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: افزایش مساحت ایستگاه فضایی چین ؛ فضانوردان خارجی مستاجر چینی‌ها می‌شوند؟

جایزه یک میلیون دلاری آمازون برای ضبط ویدیو از موجودات فضایی

براساس اعلام رینگ، شرکت در این مسابقه که از چهار اکتبر 2023 تا 3 نوامبر 2023 ادامه می‌یابد برای افراد بالای 18 سال مجاز است. رینگ حتی یادآور شده که حتی اگر کاربران هیچ موجود فرازمینی واقعی نیز پیدا نکنند، از شانس دریافت جایزه به‌شکل یک کارت هدیه 500 دلاری آمازون «برای خلاقیت خارق‌العاده» برخوردار خواهند بود.

جایزه یک میلیون دلاری آمازون برای ضبط ویدیو از موجودات فضایی

شرکت‌کنندگان برای کسب جایزه یک میلیون دلاری آمازون برای ضبط ویدیو از موجودات فضایی باید پس از ثبت ویدئوهای خود، آن را به شرکت بفرستند. رینگ اعلام کرده که جایزه بزرگ این مسابقه به برنده آن در اقساط 20 ساله به مبلغ 50 هزار دلار پرداخت می‌شود.

در بیانیه مطبوعاتی مربوطه نیز ذکر شده است: «مشتریان در سراسر جهان لحظات غیرمنتظره و لذت‌بخش زندگی را از طریق در بازکن‌های رینگ و دوربین‌های آن ثبت خواهند کرد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جایزه یک میلیون دلاری آمازون برای ضبط ویدیو از موجودات فضایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: سیتنا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر