;
coinex

تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب A9 و A9 پلاس معرفی شدند [+مشخصات و قیمت]

از تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب A9 و A9 پلاس به‌صورت رسمی و به‌دور از سروصدای زیادی در وب سایت رسمی سامسونگ گواتمالا و آمازون امارات رونمایی شد.

تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب A9 و A9 پلاس در سکوت خبری در وب‌سایت‌های سامسونگ گواتمالا و آمازون امارات رسماً معرفی شده که شروع قیمت آن‌ها با 190 دلار است.

بیشتر بخوانید: سری تبلت‌های گلکسی تب S9 FE معرفی شدند [+مشخصات و قیمت]

مشخصات تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب A9 و A9 پلاس

براساس لیست آمازون امارات متحده عربی گلکسی تب Tab A9 و +A9 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی روانه بازار شده‌اند. هر دو تبلت جدید سامسونگ نیز به سیستم‌عامل اندروید 13 با One UI 5.1 مجهز شده‌اند. البته درمورد حجم باتری و سرعت شارژ اطلاعاتی در دست نیست.

تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب A9 و A9 پلاس

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A9 از صفحه نمایش 8.7 اینچی IPS LCD با وضوح 800 در 1340 پیکسل برخوردار است. همچنین بنابر تایید قبلی لیست کنسول Google Play این دستگاه مجهز به تراشه Helio G99 مدیاتک همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی (نسخه پایه) بوده که توسط اسلات کارت microSD قابلیت ارتقا خواهد داشت.

تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب A9 و A9 پلاس

از طرفی مدل بزرگ‌تر با پسوند پلاس و با نام +Galaxy Tab A9 ارائه خواهد شد. این تبلت با پنل LCD در اندازه 11 اینچی و وضوح 1200 در 1920 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 695 همراه با 4 یا 8 گیگابایت حافظه رم، فضای ذخیره‌سازی تا 128 گیگابایت و پشتیبانی از 5G اختیاری در دسترس قرار می‌گیرد.

تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب A9 و A9 پلاس

در قیمت نیز باید اشاره کرد که مدل پایه سامسونگ Galaxy Tab A9 با اتصال LTE در امارات برچسب قیمتی 190 دلاری دارد. به‌نظر درباره جزئیات قیمت و در دسترس بودن برای سایر مناطق باید چشم انتظار روزهای آینده باشیم.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب A9 و A9 پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر