coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات فنی پژو 207 جدید توسط ایرانخودرو اعلام شد [+تصاویر]

مشخصات فنی پژو 207 جدید اعلام شد. ایران خودرو نسخه جدید هاچ‌بک پرطرفدار خود را با تغییراتی جدید همسو با استانداردهای 85گانه روانه بازار خواهد کرد.

مشخصات فنی پژو 207 جدید توسط ایران خودرو اعلام شد. حتماً می‌دانید که بزرگترین شرکت خودروسازی ایران، خودرو پژو 207 اتومات را در سه نوع مختلف تولید می‌کند (سقف فلزی، سقف شیشه ای و مولتی کالر) تولید می‌کند. اما هیچ‌کدام از آنها دارای استاندارهای 85گانه نبوده و برطبق دستور سازمان استاندارد غیرقابل فروش‌اند.

حال با توجه به این موضوع، ایران خودرو و دیگر خودروسازان داخلی باید محصولات جدید خود را با استانداردهای جدید روانه بازار کنند. یکی از این خودروها پژو 207 است که به زودی وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید وانت کارا مهر 1402 اعلام شد [+جدول]

مشخصات فنی پژو 207 جدید اعلام شد

از اواخر سال گذشته تمام تیپ‌های اتوماتیک پژو ۲۰۷ (سقف فلزی، سقف شیشه‌ای و مولتی‌کالر) به پیشرانه TU5 پلاس و جعبه دنده شش سرعته AT مجهز شدند. اما در سال جدید به خاطر استانداردهای ۸۵گانه باید این هاچ‌بک ایران خودرو تغییرات دیگری را هم تجربه می‌کرد. ایران خودرو برای پشت سر گذاشتن این استانداردها مانند سایر خودروسازان مجبور شده است تا ویژگی‌های جدیدی را برای خودروهای تولیدی خود در نظر بگیرد.

در بخش ظاهری می‌بینیم که دریچه ورودی هوای روی کاپوت ۲۰۷ حذف شده و به قاب زیر برف پاک‌کن منتقل شده است. این تغییر به خاطر استاندارد حفاظت از عابر پیاده در حین تصادف‌ها بوده و سبکی شبیه رانا پلاس برای سینی متصل به ستون‌های A این هاچ‌بک به کار رفته است. قطعاً این تغییرات در پژو ۲۰۷ TU3 هم اتفاق می‌افتد و این خودرو در آینده با چنین سبک ظاهری به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات فنی و امکانات پژو 207 جدید

پژو ۲۰۷ جدید دیگر به پیشرانه TU5 پلاس مجهز خواهد بود. این پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی فناوری VVT-i را دارد و ۱۱۳ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر تولید می‌کند. همچنین در نمونه اتوماتیک این خودرو از جعبه دنده شش سرعته AT استفاده شده است. از سویی در تیپ دنده دستی پژو ۲۰۷ جدید قرار است تا جعبه دنده رانا پلاس پانوراما و تارا V3 به کار رود که ساختار شش سرعته دستی دارد. در این بخش می‌توان گفت که مشخصات پژو ۲۰۷ جدید نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده است.

مشخصات فنی پژو 207 جدید اعلام شد

پژو ۲۰۷ جدید یا همان ارتقا یافته به ترمزهای دیسکی جلو و عقب، دو کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک، چراغ روشنایی روز، سنسور پایش باد تایرها، پوزیشن لامپ، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو، دوربین عقب، سنسور پارک عقب و… مجهز است.

همچنین سقف شیشه‌ای و رینگ آلومینیومی هم در برخی تیپ‌های این خودرو وجود دارد. گفته می‌شود که در آینده نزدیک امکانات دیگری مانند سنسور نور، سنسور باران و دنده پشت فرمان هم به این خودرو اضافه خواهد شد.

مشخصات فنی پژو 207 جدید اعلام شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مشخصات فنی پژو 207 جدید چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

آخرین خودرو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آقا یه فکی هم به این خودرو های فرسوده بکنید کهچهره شهر را ناهماهنگ کردن

    پاسخ