;
coinex

تولید آزمایشی آیفون 16 به زودی در چین آغاز می‌شود

چین به زودی تولید آزمایشی آیفون 16 را آغاز خواهد کرد. ظاهراً مناقشات آمریکا و چین کم‌رنگ شده و این دو کشور قصد دارند همکاری‌های خود را در صنعت تولیدات گوشی موبایل از سر بگیرند.

به تازگی یک افشاگر ساکن چین فاش کرده است که تولید آزمایشی آیفون 16 از آذرماه امسال و در شهر چنگ‌دو آغاز خواهد شد. قبل از معرفی هر نسل گوشی توسط شرکت‌های تولیدکننده مشهور می‌توانیم شایعات مختلفی درباره آنها را در کل فضای اینترنت ببینیم. اما سهم آیفون‌های اپل در این بین بیش از دیگر برندهاست و این شرکت بزرگ در بازار شایعات یکه‌تازی می‌کند. حال باوجود اینکه نزدیک به یک سال تا معرفی نسل بعدی گوشی‌های آیفون زمان باقی‌ست، خبر رسیده که امکان تولید آزمایشی این گوشی‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: جزئیات ابعاد و وزن گوشی‌های آیفون 16 فاش شد

تولید آزمایشی آیفون 16 به زودی در چین آغاز می‌شود

با وجود این‌که زمان زیادی از عرضه‌ آیفون ۱۵ نمی‌گذرد، اپل کار روی آیفون ۱۶ را شروع کرده است تا گوشی‌های این خانواده را برای رونمایی در شهریور ۱۴۰۳ آماده کند. یک افشاگر چینی می‌گوید اپل خط تولید آزمایشی در شهر چنگ‌دو کشور چین راه‌اندازی کرده است و احتمالاً تولید آزمایشی آیفون ۱۶ در ماه دسامبر (آذر و دی) شروع می‌شود.

شایعه‌ها می‌گویند اپل سال آینده پنج گوشی جدید شامل آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو، آیفون ۱۶ پرو مکس و آیفون ۱۶ اولترا رونمایی می‌کند؛ البته ممکن است آیفون ۱۶ اولترا به‌عنوان جایگزینی برای آیفون ۱۶ پرو مکس از راه برسد.

تولید آزمایشی آیفون 16 به زودی در چین آغاز می‌شود

عرضه‌ آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با حواشی زیادی همراه بوده است. در ابتدا مشکل داغی این گوشی‌ها موردتوجه قرار گرفت و زمان زیادی نگذشته بود که کاربران از خش‌خش اسپیکر خبر دادند. اپل امسال وسواس بیشتری در خط تولید به خرج می‌دهد تا مشکلات آیفون ۱۵ برای آیفون ۱۶ تکرار نشود.

اپل احتمالاً در سری آیفون ۱۶ حاشیه‌های نمایشگر را بیش‌از‌پیش کاهش می‌دهد و وزن دستگاه را پایین می‌آورد. آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس پردازنده‌ی A17 و سه آیفون دیگر پردازنده‌ A18 Pro خواهند داشت.

مشخص نیست که قیمت CPU جدید اپل تا چه حد روی قیمت گوشی آیفون ۱۶ پرو و قیمت گوشی آیفون ۱۶ پرو مکس و اولترا اثر می‌گذارد. استفاده از برد مدار چاپی باریک‌تر ممکن است به کاهش ضخامت آیفون ۱۶ ختم ‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تولید آزمایشی آیفون 16 در چین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر