;
coinex

ابزار هوش مصنوعی ویرایش تصویر جدید ادوبی معرفی شد [+ویدیو]

ابزار هوش مصنوعی ویرایش تصویر جدید ادوبی تحت‌عنوان Project Stardust رونمایی شده که امکان ویرایش بخش‌های مختلفی از یک عکس را به‌سادگی فراهم می‌سازد.

رویداد Adobe Max هفته آتی و در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) برگزار خواهد شد و به‌نظر ابزار هوش مصنوعی ویرایش تصویر جدید ادوبی جهت ویرایش عکس طی آن با جزئیات بیشتری رونمایی خواهد شد. براساس ویدیویی که از این ابزار تحت عنوان Project Stardust منتشر شده، هوش مصنوعی جدید ادوبی توانایی شناسایی خودکار اشیاء موجود در تصاویر را داشته و به کاربران اجازه خواهد داد تا به سادگی آن‌ها را تغییر داده یا حذف کنند.

بیشتر بخوانید: نسخه جدید وان درایو با قابلیت‌های هوش مصنوعی منتشر شد

ابزار هوش مصنوعی ویرایش تصویر جدید ادوبی

ابزار Project Stardust شباهتی به ویژگی Contextual Task Bar دارد که اوایل ماه جاری برای فتوشاپ رونمایی شد و می‌تواند به‌صورت خودکار مراحل بعدی فرآیند طراحی شما را شناسایی کرده و امکان ویرایش سریع را هم ارائه کند. همچنین این ابزار از قابلیت‌های هوش مصنوعی دیگری نیز برخوردار است. از دیگر کاربردهای آن که در ویدیو زیر قابل مشاهده است، باید به پر کردن فضایی از تصویر با گل‌های تولیدشده از سوی هوش مصنوعی و بهره‌گیری از توصیفات متنی برای تولید یک شیء جدید اشاره داشت.

همانطور که در ویدیو بالا قابل مشاهده است، مدیر محصول Project Stardust با کمک این ابزار یک چمدان زرد را در تصویر انتخابی خود با سایه‌اش انتخاب کرده و سپس آن را حذف می‌کند یا به جابه‌جایی آن با اشیاء دیگری می‌پردازد. نکته قابل‌توجه دیگری که در این ویدیو دیده می‌شود، این است که با حذف قسمتی از یک تصویر، فضای خالی پشت آن هم به‌طور خودکار پر خواهد شد.

هوش مصنوعی ویرایش تصویر جدید ادوبی

با پیشرفت در حوزه هوش مصنوعی مولد، ابزارهای طراحی خودکار بیشتری برای کاربران ارائه می‌شود. Canva هم ابزار ویرایش تصویر مشابهی را جهت حذف یا تغییر خودکار اشیاء موجود در تصاویر عرضه کرده است. گوگل در جریان رونمایی از گوشی‌های سری پیکسل 8، اشاره کرد که آن‌ها از ابزار Magic Editor پشتیبانی خواهند کرد که درواقع قابلیتی مشابه را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص ابزار هوش مصنوعی ویرایش تصویر جدید ادوبی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر