coinex
راهنمای خرید تکراتو

جدیدترین محموله خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی به بندر بوشهر رسید

با اعلام مدیرکل گمرک بوشهر، جدیدترین خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی به بندر بوشهر رسیده است. این خودروها شامل 13 خودروهای لوکس می‌شوند.

جدیدترین محموله خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی به بندر بوشهر رسید. علی سلیمانی مدیرکل گمرک بوشهر، خبر داد که محموله‌های جدید خودروهای وارداتی ملی‌پوشان در اصل 32 خودرو است که تاکنون تعداد 13 دستگاه از آنها وارد بندر بوشهر شده‌اند. در دور اول واردات این خوردو، ملی‌پوشان تعدادی خودرو لوکس را به ایران وارد کرده و با قیمت‌های بسیار نجومی به فروش رساندند. حال باید دید که در دور دوم چه تصمیمی خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: فهرست خودروهای وارداتی برند اوپل اعلام شد [+جدول]

خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی وارد بندر بوشهر شدند

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، علی سلیمانی، با بیان اینکه 14 گمرک در استان فعال است، اظهار داشت:

بیش از 85 درصد کالاهای صادراتی استان بوشهر از طریق گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در عسلویه انجام می‌شود.

وی با اشاره به صدور مجوز واردات خودرو از گمرک بندر دیّر، افزود: «اکنون 4 گمرک بوشهر، کنگان، گناوه و دیّر دارای مجوز ترخیص خودروی خارجی هستند.»

خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی وارد بندر بوشهر شدند

مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به صدور مجوز واردات خودروی خارجی ملی‌پوشان فوتبال ایران گفت:

با توجه به مجوز یادشده بازیکنان تیم ملی با پرداخت تمام عوارض و ‌حقوق گمرکی می‌توانند نسبت به واردات خودرو و ترخیص آن اقدام کنند.

سلیمانی با ابراز اینکه مجوز واردات خودرو و ترخیص آن از گمرک ویژه بازیکنان تیم ملی فوتبال صادر شده است، اضافه کرد: «32 مجوز برای بازیکنان تیم ملی فوتبال برای واردات خودروی خارجی صادر شده که تاکنون 21 خودرو وارد گمرک بوشهر شده است.»

وی اعلام کرد:

8 خودروی آن در مرحله تشریفات گمرکی قرار دارد و تاکنون 13 دستگاه خودروی آن از گمرک بوشهر ترخیص شده است.

مدیرکل گمرک بوشهر گفت: «از مجموع 32 مجوز واردات خودروی خارجی ویژه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران 11 خودروی آن وارد نشده است.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ورود محموله خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی به بندر بوشهر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر