coinex
راهنمای خرید تکراتو

شهرداری تهران موظف به تامین تاکسی برای سرویس مدرسه تپسی شد

طبق اعلام سخنگوی قوه قضائیه، شهرداری مکلف به تامین تاکسی برای سرویس مدرسه تپسی و شرکت تپسی نیز مکلف به بازگشت وجوه والدین انصرافی از این سرویس است.

پس از اعلام تپسی مبنی‌بر امکان بازپس‌گیری مبلغ پرداختی بابت سرویس مدرسه این تاکسی اینترنتی از سوی هر کاربری که انصراف داده، حالا سخنگوی قوه قضائیه هم بر این مساله مهر تایید زده است.

بیشتر بخوانید: تاوان بدقولی تپسی در ماجرای سرویس مدرسه: دادستانی مدیرعامل تپسی را احضار کرد

الزام شهرداری به تامین تاکسی برای سرویس مدرسه تپسی

«مسعود ستایشی»، سخنگوی قوه قضائیه، طی نشست خبری هفتگی خود در این راستا عنوان کرد: مدیرعامل شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس (تپسی) در ارتباط با این قضیه روز دوشنبه در دادستانی حضور یافته‌ است و خود دادستان هم در جلسه تشریف داشته‌اند. در این جلسه مقرر شده والدینی که درخواست انصراف از سرویس خدمات این شرکت را داده‌اند وجه‌ پرداختی به حساب‌شان بازگردد.

تامین تاکسی برای سرویس مدرسه تپسی

وی همچنین در زمینه موضوع تامین تاکسی برای سرویس مدرسه تپسی اعلام کرد که معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران باید هزار دستگاه تاکسی در اختیار تپسی بگذارد تا کاربرانی که انصراف نداده‌اند، از خدمات بهره‌مند شوند.

از طرفی «میلاد منشی‌پور»، مدیرعامل تپسی پیش از این طی گفت‌وگویی با فردای اقتصاد، یکی از علل مهم عدم موفقیت این پروژه را بدقولی شهرداری تهران قلمداد کرد و اعلام کرده بود: «آن‌ها به ما قول داده بودند ناوگان خود را در اختیار ما قرار می‌دهند، اما 10 روز مانده بود تا آغاز سال تحصیلی به ما گفتند تنها در حالتی ناوگان تاکسی خود را در اختیار ما قرار می‌دهند که ثبت‌نام را از طریق اپلیکیشن شهرزاد انجام دهید. این کار به دلایل متعدد برای ما قابل انجام نبود و به قول معروف دست ما را در پوست گردو گذاشتند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تکلیف شهرداری نست به تامین تاکسی برای سرویس مدرسه تپسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: پیوست

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر