;
coinex

نماینده مجلس: یکی از وابستگان یک شخصیت مشهور فیلترشکن می‌فروشد!

نماینده لرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به فروش فیلترشکن توسط وابستگان یک شخصیت مشهور به مشکلات و اعتراضات شهروندان درباره فیلترینگ پرداخت.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایلنا، «مرتضی محمودوند»، نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی ایجاد شده جهت تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی و توریست‌هایی که به کشور سفر کرده‌اند، بیان داشت: «بحث سیم‌کارت‌ها، عدم مدیریت‌ها و به سخره گرفتن ملت ایران حد و اندازه‌ای ندارد. امروز من به عنوان نماینده، خدمتگذار و سرباز این ملت در بحث فیلترشکن‌ها و تجارت‌شان و محدودیت‌ها هیچ پاسخ قانع‌کننده و منطقی ندارم. مخصوصا در برابر جوانان مظلوم و عزیز کشورم که در مواجهه در مورد فیلترشکن‌ها سوال می‌کنند.»

بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: سیمکارت بدون فیلتر گردشگری مصداق کاپیتولاسیون فرهنگی است

فروش فیلترشکن توسط وابستگان یک شخصیت مشهور

محمودوند در انتقاد از بحث سیمکارت بدون فیلتر و فیلترینگ عنوان کرد: «شاید یکی بگوید سیمکارت بدون فیلتر یعنی چه؟ ما می‌گوییم تجارت گسترده فیلترشکن و این همه بوق و کَرنا که می‌خواهیم با فضای مجازی برخورد کنیم یا قانونی را بگذاریم در اینجا بحث عدم صداقت کاملا مشهود و آشکار است. چرا این آقایان یک پاسخی به وجدان‌های خودشان نمی‌دهند؟ حال نمی‌خواهیم پاسخ ملت را بدهند برای خودشان حداقل یک پاسخی بدهند که در تاریخ بماند.»

وی در مورد اینکه ارائه همین سیم‌کارت‌های بدون فیلتر به گردشگران خارجی آیا در آینده باعث ایجاد بازار سیاه برای این دسته از سیم‌کارت‌ها خواهد شد، اظهار داشت: «موضوع فیلترشکن هم از همین مصیبت‌ها و تبعیض‌هاست. گفتم دردی است که زیر لایه‌ها مخصوصا بین جوان‌ها پنهان شده و بسیار رنج‌آور و زجر‌آور است.»

وابستگان یک شخصیت مشهور

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به فروش فیلترشکن توسط وابستگان یک شخصیت مشهور و نقش مسئولان در تجارت فیلترشکن اعلام کرد: «امروز در برابر این موضوعات هیچ پاسخ گویا، شفاف و قانع‌کننده‌ای برای جوان پرسشگر نداریم و این باعث شرمساری ماست. همین‌ها باعث مصیبت‌های متعدد است. ما هیچ تعارف نداریم قبلا هم تذکر دادیم امروز هم تذکر می‌دهیم و امیدواریم آقایان به خاطر خدا، خون شهدا یا حداقل به خاطر خانواده و آبروی‌شان در  این دنیا و آن دنیای‌شان به خودشان بیایند.»

وی در ادامه تاکید داشت: «آقایانی داعیه دلسوزی دارند که امیدواریم ظاهری و صوری نباشد باطنی هم به عنوان دلسوز مردم بیایند یک پاسخی دهند. چرا که امروز برخی از موضوعات برای شهروندان و جوانان مانند عقده شده است، بعد هم می‌گویند چرا این موضع‌گیری شد، چرا اعتراض شد؟ چراها همین جا است.»

محمودوند در مورد ورود یکی از وابستگان یک شخصیت مشهور به بحث فروش فیلترشکن و VPN خاطرنشان کرد: «یکی از وابستگان یک شخصیت چرا رسما باید به فروش فیلترشکن ورود کند؟ ما هم به نوبه خودمان وظیفه داریم، رهبر انقلاب گفت نمایندگان باید از ابزارشان استفاده کنند، قطعا از این ابزار چه تذکر، چه سوال و چه استیضاح، چه تحقیق و تفحص باشد به امید خدا هیچ کوتاهی نداریم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش فیلترشکن توسط وابستگان یک شخصیت مشهور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر