coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: کانسپت استادیوم رویایی الهلال با معماری خیره‌کننده رونمایی شد

به تازگی از کانسپت استادیوم رویایی الهلال با طراحی و معماری شگفت‌انگیز رونمایی شد. تیم الهلال عربستان یکی از بهترین تیم‌های عربی در جهان است.

از سال گذشته تاکنون عربستان مبالغ هنگفتی را برای سرمایه‌گذاری در فوتبال خرج کرده و فوق ستاره‌های فوتبال جهان را نیز به سمت تیم‌های خود راهی کرده است. در خبرهای پیش خوانده‌ایم که عربستان به سرعت به سمت پیشرفت در ورزش فوتبال پیش می‌رود و اکنون یکی از بهترین لیگ‌های این رشته ورزشی را در اختیار دارد.

یکی از بهترین تیم‌های حاضر در عربستان نیز، تیم الهلال است که ستارگان بزرگی همچون نیمار را به خدمت گرفته است. حال ظاهراً قرار است این تیم فوتبالی عربی صاحب استادیومی رویایی شود. در ادامه نوشته می‌توانید کانسپتی از استادیوم رویایی الهلال با معماری خیره‌کننده را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: بعد از تجربه موفق فوتبال؛ یورش سعودی‌ها به بسکتبال با پیشنهاد تاریخی به لبرون جیمز ؛ پادشاه عازم ریاض می‌شود؟

کانسپت استادیوم رویایی الهلال را مشاهده کنید

طرح استادیوم جدید و ۲۶ هزار نفری الهلال که در شهر ریاض احداث خواهد شد را در ادامه ببینید:

باشگاه الهلال به عنوان پرافتخارترین تیم آسیا و عربستان که از جمله مشهورترین تیم‌های دنیا نیز محسوب می‌شود در سال جاری با حضور ستارگانی چون نیمار جونیور، مالکوم، سرژ میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس، کالیدو کولیبالی، سالم الدوساری و البته یاسین بونو مجدانه به دنبال تکرار قهرمانی در آسیا است.

الهلال در این مسیر و بعد از تساوی با تیم نوبهار در عربستان، به ایران آمد و در ورزشگاه آزادی تهران، در حضور چیزی بیش از 40 هزار تماشاگر با نتیجه 3 بر 0 نساجی ایران را شکست داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استادیوم شگفت‌انگیز الهلال عربستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر