coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاحب بازار گوشی‌های تاشو چین توسط آنر

شرکت آنر با در اختیار گرفتن بیش‌ از 50 درصد از بازار گوشی‌های تاشو چین در رتبه نخست و بالاتر از برند سرآمد در تکنولوژی چینی هواوی قرار گرفته است.

طبق گزارش وب‌سایت CNMO به‌نقل از مؤسسه کانترپوینت، آنر موفق به تصاحب بیش‌ از 50 درصد از بازار گوشی‌های تاشو چین طی سه‌ماهه سوم سال 2023 شده است. به‌نظر گوشی‌های تاشدنی به‌تدریج به روند تکامل ظاهری و نرم‌افزاری خواهند رسید. این پیشرفت‌ها شامل طیف وسیعی از لولای بهتر و توسعه سیستم‌عامل مناسب با گوشی گرفته تا نوآوری در طراحی، می‌شوند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ در اندیشه عرضه یک گوشی تاشو ارزانقیمت است!

سهم آنر در بازار گوشی‌های تاشو چین

هم‌اکنون، آنر مجیک V2 به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی تاشدنی در چین محسوب می‌شود و گوشی‌های هواوی میت X3 و هواوی میت X5 به‌ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم جدول جای گرفته‌اند. آنر 8 میلیون دستگاه از گوشی مجیک V2 را به‌فروش رسانده که آمار قابل‌توجهی به‌حساب می‌آید. این گوشی جدیدترین دستگاه تاشدنی آنر نبوده؛ زیرا باریک‌ترین گوشی تاشدنی جهان، یعنی آنر مجیک Vs2، با پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 بیستم مهرماه رونمایی شد.

بازار گوشی‌های تاشو چین

به‌نظر یکی از عوامل مهم‌ محبوبیت این گوشی قیمت گوشی آنر مجیک V2 باشد. قیمت آنر مجیک V2 نسبت به قیمت گوشی‌های تاشدنی شرکت‌های دیگر بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

بازار جهانی گوشی‌های تاشدنی طی سه‌ماهه دوم سال 2023، رشد 10 درصدی را نسبت به سال پیش تجربه کرد و قسمت عمده‌ای از این فروش در بازار چین به ثبت رسید. لازم به ذکر است که چین 58.6 درصد از کل بازار تاشدنی را تصاحب کرده است. این افزایش عرضه‌ محصولات تولیدکنندگان چینی هنوز در حال ادامه یافتن است. پیش‌بینی می‌شود که 2024 سال موفقی برای گوشی‌های تاشدنی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جایگاه آنر در بازار گوشی‌های تاشو چین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر