;
coinex

مانیتور جدید ایسر بدون نیاز به عینک و هدست، محتوای سه‌بعدی پخش می‌کند

مانیتور جدید ایسر یک نمایشگر 27 اینچی مجهز به حسگرهای مختلف و پنل VA با وضوح 4K بوده که محتوای دوبعدی را بدون تجهیزات اضافه به‌صورت سه‌بعدی نشان می‌دهد.

مانیتور جدید ایسر با نام SpatialLabs View Pro 27 به‌عنوان نمایشگر سه‌بعدی استریوسکوپی بدون هیچگونه نیازی به عینک برای تولیدکنندگان محتوا و توسعه‌دهندگان طراحی شده است. این محصول بوم سه‌بعدی همه‌جانبه‌ای را بدون نیاز به لوازم‌جانبی خاص برای کاربران به ارمغان می‌آورد و از راهکار سه‌بعدی استریوسکوپی SpatialLabs و سیستم صوتی ایسر Immerse بهره‌برداری می‌کند. این مانیتور ایسر طی اجلاس جهانی Immerse فلوریدا رونمایی خواهد شد. قیمت مانیتور مذکور هنوز مشخص نیست بااین‌حال قطعاً ارزان نخواهد بود. براساس اعلام سایت رسمی ایسر، این محصول در سه‌ماهه اول 2024 در بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین مانیتورهای گیمینگ 2023 ؛ راهنمای خرید مانیتور مخصوص بازی

قابلیت‌های مانیتور جدید ایسر

مانیتور ایسر SpatialLabs View Pro 27 درکنار SpatialLabs Experience Center Pro عرضه خواهد شد و برنامه‌های کاربردی آماده‌ای همچون SpatialLabs Model Viewer و افزونه‌های نرم‌افزار طراحی را به‌منظور بهبود گردش کار ارائه خواهد کرد. همچنین این دستگاه از موتورهای رندر محبوب همچون Unreal و Unity پشتیبانی کرده و توسعه‌دهندگان محتوای هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده هم قادر خواهند بود تا با بهره‌گیری از Acer Steam VR، آ‌ثار خود را به تصاویر سه‌بعدی با وضوح بالا تبدیل سازند.

مانیتور جدید ایسر

ایسر با معرفی مانیتور 4K جدید، تصمیم دارد تا محصولات سه‌بعدی بدون‌ نیاز به عینک خود را توسعه دهد. مانیتور SpatialLabs View Pro 27 مانند سایر محصولات بدون عینک ایسر از لنز عدسی‌شکل و سیستم ردیابی چشم با دوربین مادون‌قرمز به‌منظور فراهم‌سازی نمای سه‌بعدی برای کاربر استفاده می‌کند.

جلوه سه‌بعدی در مانیتور جدید ایسر به‌طور لحظه‌ای از ماژول ردیابی چشم جهت ردیابی کاربر استفاده می‌کند. از سوی دیگر سیستم صوتی، صدای شما را با استفاده از هوش مصنوعی ارتقاء خواهد یافت و صدای فراگیر را توسط اسپیکر داخلی که رو به بالا قرار دارد، فراهم می‌سازد.

مانیتور جدید ایسر

البته مانیتور 27 اینچی سه‌بعدی ایسر برای افراد عادی طراحی نشده است. این شرکت محصول مذکور را برای بازی‌سازان و هنرمندان جلوه‌های ویژه هالیوود ساخته شده تا بتواند روند کاری آن‌ها را بهبود ببخشد. قطعاً مشاهده مانیتورهای سه‌بعدی مانند SpatialLabs View Pro 27 برای تمامی علاقه‌مندان به حوزه فناوری از جذابیت فراوانی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه باید به درگاه HDMI 2.1، پورت USB C، USB A و DisplayPort 2.0 اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت‌های مانیتور جدید ایسر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر