coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش فیدلیتی مهر 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

از شرایط طرح فروش فیدلیتی مهر 1402 توسط شرکت بهمن موتور برای انجام عملیات تکمیل وجه متقاضیان طرح یکپارچه فروش خودرو رونمایی شد.

بهمن موتور با انتشار اطلاعیه‌ای، جزئیات و شرایط تکمیل وجه خودرو فیدلیتی پرایم ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد. برای اطلاع از جزئیات طرح فروش فیدلیتی پرایم مهر 1402 با ما باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش یکپارچه خودرو برای مرحله سوم ؛ معرفی سامانه جدید با 9 محصول!

شرایط طرح فروش فیدلیتی مهر 1402

شرکت بهمن موتور اطلاعیه مربوط تکمیل وجه متقاضیان طرح یکپارچه خودروی فیدلیتی پرایم را منتشر کرد. در ادامه جزئیات طرح فروش فیدلیتی بهمن موتور مهر 1402 را می‌بینید:

طرح فروش فیدلیتی مهر 1402

متقاضیان به این منظور قادر خواهند بود تا از ساعت 1 روز شنبه مورخ 22 مهرماه لغایت روز سه‌شنبه 25 مهرماه نسبت به ثبت‌نام مبادرت ورزند. طی این بخشنامه سود انصراف مدنظر قرار نگرفته و جریمه تاخیر ماهانه 3 درصد خواهد بود. همچنین موعد تحویل خودرو هفته سوم دی ماه 1402 خواهد بود.

مشخصات فیدلیتی بهمن موتور

زیر کاپوت فیدلتی گروه بهمن یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو به کد E4T15C با توانایی تولید حداکثر 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته و این نیروی تولیدی به کمک یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. البته در سال 2019 یک موتور قوی‌تر 1.6 لیتری هم برای جتور X70 معرفی شده بود که انتظار می‌رفت گروه بهمن از آن نسخه برای نمونه عرضه شده در کشور استفاده کند اما با این حال موتور 1.5 لیتری انتخابی هم یک مزیت دارد و آن اینکه با پیشرانه مورد استفاده در چری آریزو و تیگو یکسان است.

این نکته به معنی دسترسی راحت‌تر به قطعات یدکی و تعمیرکار ماهر “حتی خارج از نمایندگی بهمن” خواهد بود. نکته دوم اینکه این موتور تا حدودی امتحانش را در بازار داخل و با شرایط آب و هوایی و بنزین‌های وطنی پس داده و عملکرد نسبتاً قابل قبولی از نظر دوام داشته است. هرچند همچنان باید در نظر داشت که پیشرانه‌های توربو علیرغم تمامی برتری‌هایی که در بازدهی مناسب و مصرف سوخت پایین و گشتاور خطی ارائه می‌کنند، گزینه‌های پراستهلاک‌تر و حساس‌تری نسبت به انواع مشابه تنفس طبعیی محسوب می‌شوند و نیاز به بنزین سوپر و دقت بالاتری در نگهداری دارند.

همچنین جعبه دنده دوکلاچه فیدلیتی هم برای شهر کوهپایه‌ای و پرترافیک همچون تهران می‌تواند مقدرای پر استهلاک باشد و بهتر است که در ترافیک‌های طولانی در سربالایی‌ها جعبه دنده در حالت دستی قرار گیرد.فیدلیتی از لحاظ مصرف سوخت هم شرایط قابل قبولی دارد. البته مصرف سوخت 7.5 لیتر در صد کیلومتر در شرایط ترکیبی برای استانداردهای روز جهان عدد چندان شگفت‌انگیزی به حساب نمی‌آید اما در هر صورت به نسبت جثه و وزن نه چندان سبک ماشین، می‌توان گفت که راضی‌کننده است.از دیگر مشخصات فنی فیدلیتی می‌توان به سیستم تعلیق مک‌فرسون جلو و چند اتصالی مستقل عقب اشاره نمود که نوید یک سواری قابل قبول را به ما می‌دهند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص شرایط طرح فروش فیدلیتی مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر