;
coinex

قیمت جدید محصولات زامیاد مهر 1402 [+جدول]

قیمت جدید محصولات زامیاد مهر 1402 مشخص شد. شرکت زامیاد قیمت خودروهای خود را برای مهر ماه به روز کرده است و طبق معمول اندکی افزایش به چشم می‌آید.

قیمت جدید خودروهای زامیاد مهر 1402 اعلام شد. با وجود گذشت سال‌ها، همچنان تکیه اصلی زامیاد در بحث فروش به وانت نیسان است. این در شرایطی است که اخیرا سازمان استاندارد اجازه شماره‌گذاری را به این محصول نمی‌داد.

با این وجود و به دلیل حجم بالای سفارش‌ها و موقعیت خاص این محصول در بازار، شماره‌گذاری این خودرو از سرگرفته شد. با این وجود فرایند تحویل نیسان زامیاد همچنان مشکلاتی دارد و بسیاری از خریداران نیسان زامیاد شاکی هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت جدید محصولات زامیاد مهر 1402

گفته می‌شود که شرکت زامیاد در تلاش است تا به تدریج برخی محصولات جدیدتر و استانداردتر را جایگزین سری نیسان بکند. البته این کار با توجه به قیمت بالای پیکاپ‌های چینی و نحوه کاربری نیسان به نظر بسیار بعید و دشوار می‌رسد.

پیش از این از پادرا به عنوان جانشین نیسان یاد می‌شد اما به نظر می‌رسد مشتریانی که به دنبال یک محصول جان‌سخت برای کارهای باربری هستند همچنان نیسان را به پادرا ترجیح می‌دهند.

نام محصول قیمت – ریال
کارون رادیال ۷,۱۰۱,۹۰۰,۰۰۰
پادرا پلاس PE6V رادیال ۶,۱۶۸,۹۰۰,۰۰۰
نیسان تکسوز آپشنال رادیال SVD ۵,۳۴۰,۹۰۰,۰۰۰
نیسان تکسوز آپشنال هیدرولیک SVD ۵,۳۹۲,۹۰۰,۰۰۰
نیسان تکسوز آپشنال هیدرولیک رادیال SVD ۵,۵۶۱,۹۰۰,۰۰۰
نیسان دوگانه سوز آپشنال رادیال SVD ۵,۷۱۰,۹۰۰,۰۰۰
قیمت جدید محصولات زامیاد مهر 1402
اعتبار تصویر: آخرین خودرو

بعد از پادرا، سال گذشته زامیاد کارون را به عنوان یک پیکاپ اقتصادی تک دیفرانسیل معرفی کرد. این شرکت قصد دارد نسخه دو دیفرانسیل صحرا را هم به بازار عرضه کند تا به عنوان ارزانترین پیکاپ دو دیفرانسیل بازار، سهم مهمی را به خود اختصاص دهد.

نکته مهم این است که استاندارد سازی این نوع خودروها طبیعتا هزینه بر خواهد بود و ورود خودروهای جدید هم به این رده با قیمت‌های فروش پایین امکان پذیر نیست. به‌نظر می‌رسد در شرایط فعلی باید انتظار ادامه تولید نیسان وانت با همین ظاهر و کیفیت داشته باشیم چرا که عملا هیچ جایگزین مناسبی برای این خودرو پیدا نشده است.

به تازگی شرایط فروش فوق العاده محصولات زامیاد هم اعلام شد و مشتریان می‌توانند خودروهای فوق را با قیمت های ذکر شده خریداری کنند. در لیست فوق پیکاپ زاگرس را دیده نمی‌شود چراکه شرایط فروشی در حال حاضر برای این پیکاپ دو دیفرانسیل اعلام نشده است.

شرکت زامیاد برنامه تولید و عرضه گسترده پیکاپ زاگرس را نیز در برنامه دارد که احتمالا در رده دیگر پیکاپ‌های محبوب بازار مانند کی ام سی تی 8، تونلند یا حتی کلوت قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید محصولات زامیاد مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (40 نظر)

    ژاپن روزی صدبار میگه گوه خوردم این نیسان مال ۵۰ سال پیشه بیاد سری جدید بدم بهتون. مسعولین دزد ما ولکن ارابه مرگ نیستن

    پاسخ

    سلام پس کجایی آقای رئیس‌جمهور قول دادی که جلو ی گرون شدن همه چیز رو بگیری تز دوزی که امدی همین جور داره همه چیز گرون میشه و در امد ما صفر شده زامیاد ماشینی هست که باید کیلویی خریدش خدایی دیسک کمر و کلیه درد هست چرا جلویی گرون شدن شو نمیگیری 🤔 به مظر من که نمیخوای وگر نه……

    پاسخ