;
coinex

طرح فروش آریسان 2 ایرانخودرو مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش آریسان 2 ایرانخودرو مهر 1402 اعلام شد. این طرح فروش نیاز به قرعه‌کشی ندارد و همه می‌توانند تا زمان تکمیل ظرفیت در آن ثبت‌نام کنند.

شرکت ایران خودرو طرح فروش آریسان 2 مهر 1402 را ابلاغ کرد. بزرگترین شرکت خودروسازی ایران، طرح فروش فوق‌العاده وانت بار آریسان 2 دوگانه‌سوز را با موعد تحویل 30 روزه، از چهارشنبه 19 مهر برای یک هفته به اجرا گذاشته بود اما روز 26‌ام مهر خبر تمدید این طرح توسط ایرانخودرو اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: 


طرح فروش آریسان 2 ایرانخودرو مهر 1402

ایرانخودرو در ادامه طرح‌های فروش خود شرایط فروش وانت آریسان 2 در دو قالب نقد و اقساط را با موعد تحویل 20 روزه مخصوص مهر 1402 اعلام کرده است. این طرح از روز چهارشنبه 19 مهر 1402 در سایت فروش شرکت ایرانخودرو فعال شده بود. اما در روز 26 مهر بار دیگر توسط ایرانخودرو تا زمان نامشخصی تمدید شد.

طرح فروش آریسان 2 ایرانخودرو شهریور 1402 آغاز شد

طرح فروش آریسان 2 ایرانخودرو مهر 1402 تمدید شد

مشخصات فنی آریسان 2 ایران خودرو

طرح فروش آریسان 2 ایرانخودرو شهریور 1402 آغاز شد

آریسان 2 از محبوبترین وانت‌های باری‌ ایران است که با توجه به از رده خارج شدن وانت پیکان، قدیمی بودن نیسان زامیاد و البته گران بودن پیکاپ‌های آفرودی چینی توانسته در کنار پراید وانت تا حد زیادی نیاز بازار به وانت‌های باری شهری را برطرف کند.

نسل جدید آریسان نسبت به سری قبل تغییر خیلی محسوسی نداشته و حتی شاید در نگاه اول با نسخه پیشین اشتباه گرفته شود. اما خوشبختانه در بحث فنی، تغییرات قابل توجهی صورت گرفته که باطنی کاملا متفاوت برای این طراحی تکراری به ارمغان آورده است.

برخلاف طراحی ظاهری و کابین که همه چیز مشابه قبل است، بخش فنی ماشین به کل دگرگون شده و از پیشرانه گرفته تا سیستم انتقال قدرت و شاسی دست‌خوش تغییرات اساسی شده‌اند. آریسان قدیمی از یک پیشرانه دوگانه‌سوز با کد OHVG II بهره می‌برد که در بهترین حالت در مود بنزینی فقط 86 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌نمود. اما حالا موتور XU7 پلاس ایران‌خودرو که قبلاً روی محصولاتی نظیر پارس سال سفارشی کار شده بود جای انجین قدیمی را گرفته تا با 97 اسب‌بخار قدرت (برخی منابع 103 اسب) و 146 نیوتن‌متر گشتاور (برخی منابع 157 نیوتن‌متر)، به بهبود شتاب و کشش ماشین یاری رساند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش آریسان 2 ایرانخودرو مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر