;
coinex

قیمت کارخانه تیگارد X35 اعلام شد

شورای رقابت قیمت کارخانه تیگارد X35 را اعلام کرد. این کراس‌اوور چینی توسط گروه خودروسازی بایک در ایران مونتاژ شده و با شرایط ویژه به فروش می‌رسد.

قیمت کارخانه تیگارد X35 توسط شورای رقابت مشخص شد. تیگارد ایکس 35 که در گلپایگان مونتاژ شده، بالاخره قیمت‌گذاری شد. احتمالا به زودی این محصول در قالب یک طرح فروش روانه بازار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت کارخانه تیگارد X35

شورای رقابت که با ورود به بحث قیمت‌گذاری خودروهای داخلی و مونتاژی، تحولی عجیب در بازار خودرو کشور رقم زد، حالا قیمت محصولات جدید بازار را نیز تعیین کرده است. این نهاد اخیرا قیمت کراس‌اوور مونتاژی سانیار موتور را 980 میلیون تومان تعیین کرده است. با توجه به این عدد، قیمت نهایی تیگارد ایکس 35 می‌تواند تا یک میلیارد و 230 میلیون یا حتی 250 میلیون برسد.

قیمت کارخانه تیگارد X35 توسط شورای رقابت مشخص شد

تیگارد X35 همان بایک بیجینگ X35 است که در بازار ایران با تغییر نشان تجاری مونتاژ می‌شود. این خودرو یک کراس‌اوور جمع و جور به حساب می‌آید و به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است. X35 قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر در اختیار دارد و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان پیشرانه را به چرخ‌های جلوی این خودروی سانیار موتور می‌رساند. جعبه دنده تیگارد X35 را می‌توان در حالت تیپ ترونیک ۶ سرعته مصنوعی و اسپرت قرار داد.

در تیگارد ایکس 35 امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی، تهویه الکتریکی دستی، فرمان کمکی برقی، استارتات دکمه‌ای، کروز کنترل، ارمز پارک برقی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، فناوری ال‌ای‌دی چراغها، تریم داخلی چرم و پارچه، دوکیسه هوا و مواردی دیگر تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ قیمت کارخانه تیگارد X35 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر