;
coinex

قلم دیکشنری میجیا شیائومی ؛ قلمی هوشمند با قابلیت ترجمه لحظه به لحظه [+قیمت]

غول چینی از قلم دیکشنری میجیا شیائومی (Mijia) رونمایی کرد. این قلم هوشمند مانند یک اسکنر هوشمند عمل کرده و قادر است در لحظه متون شما را ترجمه کند.

قلم دیکشنری میجیا شیائومی با قابلیت‌های جذاب مانند قابلیت ترجمه متون در لحظه رونمایی شد. کمپانی شیائومی که با بند میجیا معمولا لوازم هوشمند خانگی یا گجت‌هایی با کاربری عمومی عرضه می‌کند اخیرا از یک نوع قلم هوشمند کاربردی رونمایی کرده که قابلیت‌های بسیاری دارد.

قلم Mijia دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی بوده و می‌تواند نقش یک رکوردر را نیز ایفا کند. در ادامه به ذکر تمامی ویژگی‌های این قلم هوشمند می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قلم هوشمند دیکشنری شیائومی میجیا

قلم هوشمند شیائومی Mijia
قلم دیکشنری شیائومی میجیا با قابلیت ترجمه در لحظه

شیائومی از طریق فروشگاه آنلاین Jingdong، قلم هوشمند هیجان‌انگیزی عرضه کرده است. این قلم به یک دوربین مجهز شده که توانایی ثبت کلمات یک بند را دارد و کاربران می‌توانند متن و عکس‌های اسکن‌شده را با برنامه‌های دیگر برای ویرایش و چاپ به اشتراک بگذارند. شیائومی در قلم دیکشنری میجیا از یک نمایشگر کوچک برای پیش‌نمایش متن‌ اسکن‌شده استفاده کرده است.

قلم هوشمند شرکت شیائومی از میکروفون دوگانه خاصی برای ضبط صدا برخوردار است که با قابلیت‌های هوش مصنوعی، منجر به کاهش نویز می‌شود. بنابر ادعای شیائومی، قلم هوشمند میجیا از زبان‌های زیادی من‌جمله انگلیسی، چینی، ژاپنی، کره‌ای، روسی و آلمانی پشتیبانی می‌کند. این قلم هوشمند به گفته شیائومی در تشخیص متون چینی و انگلیسی تا 99 درصد موفق است.

قلم هوشمند شیائومی Mijia معرفی شد [+امکانات و قیمت]

قلم هوشمند دیکشنری Mijia با پشتیبانی از 15 میلیون کلمه چینی و انگلیسی معرفی شده است. این قلم همچنین از فرهنگ‌لغت‌هایی مانند انگلیسی به چینی پیشرفته، فرهنگ لغت کینگ‌سافت پاورورد، آکسفورد و چند فرهنگ لغت محلی چینی نیز برخوردار است. قیمت قلم هوشمند شیائومی 699 یوان معادل 96 دلار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قلم دیکشنری شیائومی میجیا (Mijia) چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    این قابلیت رو گوشی ها هم دارن با استفاده از گوگل ترنسلیت فکر نکنم چیز زیاد عجیبی باشه

    پاسخ

    با آمدن هوش مصنوعی آینده متفاوتی پیش روی ما خواهد بود.

    پاسخ