;
coinex

ثبت نام شاسی بلند وارداتی و مونتاژ آبان 1402 آغاز شد + شرایط نقد و اقساط

ثبت نام شاسی بلند وارداتی و مونتاژ ویژه آبان‌ ماه 1402 برای دو مدل خودرو آغاز شد. این طرح در قالب پیش‌فروش به صورت نقدی و اقساطی خواهد بود.

دو شرکت فعال خودرویی در کشور که یکی سازنده و واردکننده و دیگری مونتاژکننده و واردکننده هستند، شرایط فروش خودروهای وارداتی خود را اعلام کردند. در این طرح، خودرو چانگان CS۵۵ پلاس از سایپا وجود دارد که با موعد سه ماهه به مشتریان تحویل داده می‌شود. شرکت آرین موتور نیز طرح فروش شاسی‌بلند محبوب، لاماری ایما را آغاز کرده است. این شرکت به زودی فراخوان زمستان 1402 را منتشر می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ثبت نام شاسی بلند وارداتی و مونتاژ آبان 1402

چانگان CS۵۵ پلاس و چانگان CS35 پلاس اولین خودروهایی بودند که از طریق برنامه واردات خودرو، توسط شرکت خودروسازی سایپا به کشور وارد شده و جزء اولین خودروهایی هستند که قرار است به‌دست مشتریان برسند. دومین خودروساز ایران قصد دارد طرح فروش نسخه به‌روزتر و پرامکانات‌تر (چانگان CS۵۵ پلاس) را آغاز کند. در شرایط فروش این کراس‌اوور چینی آمده است که مبلغ 500 میلیون تومان باید به صورت پیش‌پرداخت توسط مشتری پرداخت شود و پس‌ از تکمیل شدن ثبت‌نام و مبلغ علی‌الحساب ذکر شده، خودرو 3 ماه بعد تحویل مشتری می‌گردد.

طبق اخبار تأیید شده، چنانچه واردکننده، خودرو وارداتی خود را در تاریخ مقرر به مشتری تحویل ندهد، باید جریمه تعیین شده را که شامل 36 درصد سالیانه و 3 درصد ماهانه می‌شود بپردازد.

ثبت نام شاسی بلند وارداتی و مونتاژ آبان 1402 آغاز شد

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام به وب‌سایت فروش شرکت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com مراجعه کنند. این طرح ویژه متقاضیانی است که اسفند ماه 1401 برای خرید این خودرو اقدام کرده و اسامی آنان در وزارت صمت موجود است.

شرایط ثبت‌نام شاسی‌بلند مونتاژی لاماری ایما 1402

در سمت دیگر ثبت‌نام خودروهای وارداتی، کراس‌اوور پُرهیبت آرین موتور ایستاده که قرار است هم به صورت نقدی و هم اقساطی به فروش برسد. این خودرو 1 میلیارد و 431 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و قرار است با 5 رنگ متنوع به مشترین تحویل داده شود.

برای ثبت‌نام لاماری، هر کدملی فقط یکبار می‌تواند ثبت‌نام کند و ثبت‌نام برای عموم نیز آزاد است. همچنین متقاضیان برای ثبت‌نام می‌بایست به سایت https://sales.lamari.ir/ مراجعه کنند تا در لیست مالکین جدید این خودرو قرار بگیرند.

ثبت نام شاسی بلند وارداتی و مونتاژ آبان 1402 آغاز شد

طرح فروش لاماری ایما آرین موتور با قیمت قطعی از تاریخ 1 آبان‌ ماه آغاز شده و تا دوشنبه، 8 آبان‌ ماه ادامه دارد. متقاضیان نوبت اول زمستان سال جاری که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند، به زودی توسط آرین پارس موتور فراخوان می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ثبت نام شاسی بلند وارداتی و مونتاژ آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر