;
coinex

دوربین هوش مصنوعی ، ویژگی جذاب گوشی‌های سری گلکسی اس 24

سامسونگ به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که قابلیت‌های احتمالی دوربین هوش مصنوعی سری گلکسی اس 24 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 را نشان می‌دهد.

سامسونگ اقدام به انتشار ویدئوی جدیدی کرده که تعدادی از قابلیت‌های جالب دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی 200 مگاپیکسلی و عملکرد پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 را در سری گلکسی S24 را نشان می‌دهد. این ویدئو درواقع حاکی از ویژگی گوشی‌های گلکسی اس 24 به‌ویژه گوشی گلکسی S24 Ultra است.

دوربین هوش مصنوعی سری گلکسی اس 24

یکی از ویژگی‌های احتمالی دوربین جدید این خانواده، قابلیت ISOCELL Zoom Anyplace است. طبق ادعای سامسونگ این فناوری صراحتاً برای سنسورهای 200 مگاپیکسلی مدنظر قرار گرفته است و از فناوری ردیابی هوش مصنوعی اختصاصی و همچنین موتور هوش مصنوعی کوالکام در اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت خواهد گرفت.

ویژگی Zoom Anyplace می‌تواند به‌صورت خودکار یک سوژه را در یک ویدیو بزرگ‌نمایی و ردیابی کرده و به‌صورت همزمان نیز فیلم‌های کوچک‌نمایی شده فول فریم از کل صحنه را ثبت کند. درواقع این امر به این معناست که از یک دوربین دو نمایش ویدیویی 4K (یکی بزرگ‌نمایی و دیگری کوچک‌نمایی شده) دریافت خواهید کرد. این قابلیت در زمان زوم 2 برابر و 4 برابر کار خواهد کرد.

به ادعای این شرکت، رنگ‌ها و زاویه ویدیو برای هر دو نمای بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی مشابه باقی خواهند ماند.

دوربین هوش مصنوعی

قابلیت مذکور همچنین توانایی ردیابی یک سوژه را داشته و می‌تواند آن را در زمان واقعی در حین حرکت طی یک صحنه در فوکوس نگه دارد. همچنین با این ویژگی می‌توانید ضمن حفظ وضوح ویدیوی 4K، هر مکان را در هر جهت بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی کنید.

افزون‌بر قابلیت Zoom Anyplace، سامسونگ همچنین فناوری جدید E2E AI Remosaic را رونمایی خواهد کرد که وعده کاهش زمان پردازش تصویر در عین بهبود کیفیت تصویر را می‌دهد. به ادعای این شرکت، E2E AI Remosaic ثبت تصاویر را تا 2 برابر سریعتر خواهد کرد.

دیدگاه شما در خصوص قابلیت‌های دوربین هوش مصنوعی سری گلکسی اس 24 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر