coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامانه انتقال سهام عدالت رونمایی شد؛ نگرانی 15 میلیون نفر برطرف می‌شود

سامانه انتقال سهام عدالت با هدف پاسخگویی به دغدغه‌های بیش از 15 میلیون نفر رونمایی شد. با این سامانه انتقال سهام عدالت به وراث به راحتی قابل انجام است.

محمود حسنلو، معاون فناوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در یک همایش ویژه سامانه انتقال سهام عدالت را رونمایی کرد تا دغدغه‌های 18 ساله انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث را پایان دهد.

این سامانه درصورتی راه‌اندازی خواهد شد که از سال 1383 بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر از سهامداران از دنیا رفته و بارها موضوع انتقال سهام این افراد به وراث مطرح شده است. گفتنی‌ست با راه‌اندازی سامانه میراث، نگرانی‌های ایجاد شده برای حدود 15 میلیون نفر از وراث به طور کامل از بین خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سامانه انتقال سهام عدالت رونمایی شد

محمود حسنلو معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در همایشی از رونمایی از سامانه اشتراک هوشمند و واگذاری مکانیزه دارایی‌های سهام عدالت متوفی به وراث آنها خبر داد؛ سامانه‌ای که پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی‌اش نگرانی‌های حدود ۱۵ میلیون نفر برطرف شود. حسنلو گفت:

از سال ۱۳۸۳ تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از سهامداران از دنیا رفته‌اند و امیدواریم با همکاری شرکت‌های کارگزاری بتوانیم خدماتی را به جامعه سهامداران ارائه کنیم.

سامانه انتقال سهام عدالت رونمایی شد

شرکت کارگزاری مرکزی تجربیات فراوانی از سال 1398 در زمینه صنعت کارگزاری، احراز هویت سجام (حضوری و غیرحضوری) و فروش سهام عدالت تاکنون کسب کرده است و هم‌اکنون موفق شده تعداد 44 میلیون نفر را در سامانه خود ثبت‌نام کند. حال باوجود اینکه 3.7 میلیون نفر متوفی در ایران وجود دارد که دارای سهام عدالت بوده، تعیین تکلیف سهام آنها به وراث می‌تواند به جذب مشتری توسط کارگزاران کمک شایانی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد راه‌اندازی سامانه انتقال سهام عدالت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر