coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش کوییک S آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کوییک S آبان 1402 توسط شرکت سایپا اعلام شد. این طرح فروش ویژه متقاضیان دور دوم سامانه یکپارچه است که از طرف سازنده پیامک دریافت کرده‌اند.

طرح فروش کوییک S آبان 1402 ویژه متقاضیان دور دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت آغاز شد. افرادی که هاچ‌بک سایپا را انتخاب کرده و در اولویت تابستان، پاییز و زمستان 1402 هستند و روز گذشته (سه‌شنبه، 9 آبان‌ماه) از طرف سازنده پیامک دریافت کرده‌، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com تکمیل وجه خود را انجام دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح فروش کوییک S آبان 1402 آغاز شد

سامانه یکپارچه وزارت صمت امروز میزبان هاچ‌بک محبوب شرکت سایپاست و شرایط فروش کوییک S را آغاز کرده است. این طرح ویژه متقاضیانی است که در اولویت تابستان، پاییز و زمستان سال جاری قرار گرفته و می‌بایست با مراجعه به وب‌سایت شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به تکیمل وجه خود اقدام کنند. بدیهی است که پس از ثبت‌نام مطابق بخشنامه‌ای که تولیدکننده منتشر کرده است، خودرو پس از 90 روز به مشتری تحویل داده خواهد شد.

طرح فروش کوییک S آبان 1402 آغاز شد
طرح فروش کوییک S آبان 1402 با موعد تحویل 90 روزه

سایپا هم‌اکنون شرایط فروش ساینا S با استانداردهای 85گانه را نیز در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه دارد. این شرکت یکی از شرکت‌های فعال در واردات و فروش خودروهای وارداتی است و دو مدل از خودروهای برند چینی چانگان را به کشور وارد و در سامانه اختصاصی خودروهای وارداتی برای فروش عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش کوییک S آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر