;
coinex

طرح فروش نیسان وانت زامیاد آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش نیسان وانت زامیاد آبان 1402 به زودی آغاز می‌شود. شرکت زامیاد شرایط خاصی برای فروش نیسان وانت‌بار محبوب خود در نظر گرفته است.

طرح فروش نیسان وانت دوگانه سوز زامیاد آبان 1402 از امروز چهارشنبه، 10 آبان‌ماه 1402 رأس ساعت 11 صبح آغاز می‌شود. این طرح فروش مختص وانت نیسان آبی دوگانه‌سوز است که متقاضیان می‌توانند پس از ثبت‌نام خودرو خود را با موعد تحویل 45 روزه دریافت کنند. مبلغ درنظر گرفته شده برای خودرو نیسان آبی، 554 میلیون و 190 هزار تومان است که مشتریان باید کل مبلغ را به حساب شرکت واریز کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح فروش نیسان وانت دوگانه سوز زامیاد آبان 1402 آغاز شد

شرکت زامیاد به عنوان زیرمجموعه شرکت سایپا قصد دارد تا ساعاتی دیگر طرح فروش نیسان آبی دوگانه‌سوز خود را به صورت نقدی آغاز کند. طرح فروش فوری نقدی شرکت زامیاد برای خودرو نیسان وانت دوگانه سوز آپشنال SVD رأس ساعت 11 صبج آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. قیمت درنظر گرفته شده برای این خودرو باری، 554 میلیون و 190 هزار تومان است که مشتری باید در زمان ثبت‌نام کل بهای محصول را پرداخت کند.

ثبت‌نام در طرح فروش سایپا مانند دیگر طرح‌های فروش این شرکت و دیگر برندهای خودروسازی، صرفاً به صورت الکترونیکی و از درگاه فروش شرکت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com انجام خواهد گرفت. طبق بخشنامه زیر، متقاضیان خودرو خود را یک ماه و نیم پس از گذراندن مراحل ثبت‌نام تا تکمیل طرفیت دریافت خواهند کرد.

طرح فروش نیسان وانت زامیاد آبان 1402 آغاز شد
اعلام شرایط فروش فوری نقدی شرکت زامیاد

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش نیسان وانت زامیاد آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر