;
coinex

این سه گوشی سامسونگ آپدیت امنیتی نوامبر 2023 را دریافت می‌کنند

طبق آخرین اخبار تکنولوژی، سامسونگ آپدیت امنیتی نوامبر 2023 را برای سه گوشی مقرون به صرفه گلکسی نیز عرضه خواهد کرد.

آپدیت امنیتی جدید در حال حاضر برای گلکسی A03s، گلکسی A21s و گلکسی M01 در دسترس است. هرچند دستگاه‌های مذکور این آپدیت را دریافت می‌کنند، اما ممکن است با توجه به کشور، زمان دریافت آن متفاوت باشد و اندکی طول بکشد تا تمامی این مدل‌ها در کل کشورها آپدیت را دریافت کنند چراکه به‌روزرسانی‌های امنیتی معمولا به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


این سه گوشی سامسونگ آپدیت امنیتی نوامبر 2023 را دریافت می‌کنند

گلکسی A03s به‌روزرسانی امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ را با نسخه فریمور A037USQU6DWJ3 در آمریکا دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که این به‌روزرسانی در حال حاضر در شبکه Verizon در آمریکا برای دارندگان این گوشی در دسترس است.

گلکسی A21s به‌روزرسانی امنیتی جدید را در هند با نسخه فریمور A217FXXSADWI1 دریافت می‌کند. همچنین، گلکسی M01 نیز به‌روزرسانی امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ را دریافت می‌کند و این آپدیت امنیتی با نسخه فریمور M015GXXU5CWI1 عرضه می‌شود.

این سه گوشی سامسونگ آپدیت امنیتی نوامبر 2023 را دریافت می‌کنند

کاربران گوشی Galaxy A03s در آمریکا، کاربران گوشی Galaxy A21s در هند و همچنین دارندگان Galaxy M01 می‌توانند پچ امنیتی نوامبر 2023 را روی گوشی خود دانلود و نصب کنند. برای این کار، باید به بخش «تنظیمات» رفته و بر روی به‌روزرسانی نرم‌افزار (Software update) کلیک کرده و سپس دانلود و نصب را انتخاب کنید.

سامسونگ هنوز جزئیاتی درباره به‌روزرسانی امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ را اعلام نکرده است. با این حال، انتظار می‌رود که ده‌ها نقص امنیتی موجود در نرم‌افزارهای قبلی سامسونگ را برطرف کند. برخی از مسائل معمولاً در اندروید وجود دارند و از طریق به‌روزرسانی‌های گوگل برطرف می‌شوند، در حالی که برخی از نقص‌های امنیتی که در One UI یافت می‌شوند، توسط سامسونگ برطرف می‌شوند. انتظار می‌رود که سامسونگ جزئیات به‌روزرسانی امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ را در چند روز آینده اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت امنیتی نوامبر 2023 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر