coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش تارا V1 پلاس آبان 1402 ؛ شرایط فروش تارا دنده‌ای ارتقایافته اعلام شد [+قیمت]

شرکت ایران خودرو، طرح فروش تارا V1 پلاس آبان 1402 را آغاز کرد. این طرح فروش ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که در اولویت زمستان 1402 قرار دارند.

متقاضیان خودروهای ایران خودرو که در طرح فروش تارا V1 پلاس آبان 1402 قرار دارند و از طرف این شرکت پیامک دریافت کرده‌اند، می‌توانند مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. این افراد در اولویت زمستان سال جاری قرار گرفته و می‌بایست برای به پایان رساندن مراحل ثبت‌نام، تمامی وجه خودرو را به حساب شرکت واریز کنند. این امر تنها به صورت الکترونیکی بوده و در درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ قابل انجام است.

البته طرح فروش تارا دنده‌ای جدید اجباری نیست و ایران خودرو به عنوان برترین خودروساز داخلی، طرح پیش‌فروش تارا V1 پلاس را نیز آغاز کرده است. برای اطلاع از شرایط پیش‌فروش ایران خودرو می‌توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح فروش تارا V1 پلاس آبان 1402 آغاز شد

ایران خودرو به تازگی برای متقاضیان خودرو تارا دنده‌ای ارتقا یافته در سامانه یکپارچه، پیامکی با مضمون ثبت‌نام و تکمیل وجه ارسال کرده است. این متقاضیان که در اولویت زمستان 1402 قرار دارند، می‌توانند از طریق سایت فروش ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراحل ثبت‌نام خود را نهایی ساخته و مالک یک دستگاه تارا دستی جدید شوند.

البته ظاهراً این طرح فروش اجباری نیست؛ چراکه ایران خودرو طرح پیش‌فروش تارا را نیز استارت زده و متقاضیان می‌توانند بدین‌صورت برای دریافت خودرو اقدام کنند.

طرح پیش‌فروش ایران خودرو از روز 5شنبه، 18 آبان 1402 آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه، آذر 1402 ادامه خواهد داشت.

طرح فروش تارا V1 پلاس آبان 1402 آغاز شد

شرایط فروش تارا دستی ارتقایافته ایران خودرو آبان 1402

برای شرکت در طرح فروش جدید ایران خودرو ، مشتریان قادر به انتخاب دو گزینه هستند. در انتخاب اول مشتریان باید تا 40 درصد قیمت غیرقطعی خودرو (232 میلیون تومان) را به حساب تولیدکننده واریز کرده و خودرو خود را اسفندماه تحویل بگیرند. مابقی بهای خودرو را نیز خودروساز در زمان صدور دعوتنامه از خریدار طلب می‌کند.

لازم به ذکر است که برای روش اول، سود مشارکت 13 درصدی و سود انصراف 10 درصدی درنظر گرفته شده است.

اما در انتخاب دوم مشتریان می‌توانند خودرو خود را با شرایط ذکر شده پایین در فروردین‌ماه 1403 تحویل بگیرند.

  • متقاضیان باید مبلغ 203 میلون تومان (35 درصد) قیمت غیرقطعی خودرو را بپردازند.
  • برای این روش سود مشارکت 14 درصدی و سود انصراف 11 درصدی درنظر گرفته شده است.
طرح فروش تارا V1 پلاس آبان 1402 آغاز شد
طرح فروش تارا V1 پلاس آبان 1402

  مشخصات فنی تارا V1 پلاس [+امکانات رفاهی و ایمنی]

ایران خودرو برای مدل ارتقایافته دنده‌ای تارا همان پیشرانه TU5 پلاس قبلی را درنظر گرفته که توانایی تولید 113 اسب‌بخار قدرت و 146 نیوتون‌متر گشتاور را داراست. همچنین این سدان جذاب ایران خودرو دارای گیربکس 6سرعته است که نسبت به نسل قبل یک پیشرفت مهم تلقی می‌شود.

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز، تارا جدید ارتقا داشته است. برخی از امکانات آن شامل موارد زیر می‌شود:

  1. سیستم کنترل پایداری و کشش
  2. سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی
  3. دو ایربگ
  4. چراغ عقب جدید
  5. چراغ‌های خوش‌آمدگویی درب‌های جلو
  6. دوربین عقب
  7. سنسور نور
  8. سنسور باران
  9. زیرآرنجی عقب
  10. انتقال شیشه‌ بالابرها به رودری
  11. موبایل باکس (جای موبایل)
  12. سانروف
  13. سیستم ورود و استارت دکمه‌ای
  14. آینه‌های تاشو برقی
  15. و غیره

همانطور که می‌دانید، تارا V1 پلاس یکی از خودروهای ارتقایافته ایران خودرو است که چندی پیش از طرف شورای رقابت فیمت‌گذاری شد. البته بهای کلی خودرو با قیمت مصرف‌کننده اختلافی درحدود 83 میلیون تومان دارد و مشتریان باید این مبلغ را بپردازند. حال پس از مدتی، طرح فروش تارا دستی جدید در طرح‌های فروش ایران خودرو قرار گرفته و مشتریان می‌توانند به صورت پیش‌فروش در این طرح فروش ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص جدیدترین طرح فروش خودرو تارا چیست؟ آیا شما نیز تمایل به شرکت در این طرح فروش با شرایط گفته شده را دارید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر