coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: رندرهای گلکسی A25 5G با همان طراحی آشنا منتشر شد

رندرهای گلکسی A25 5G منتشر شد. در این رندرها برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری و مشخصات کلیدی گلکسی A25 فایوجی فاش شده است. 

از آنجا که دائما اطلاعات و تصاویر جدیدی از این گوش فاش می‌شوند، به نظر می‌رسد گلکسی A25 به زودی معرفی شود.

صفحه پشتیبانی این مدل هفته پیش در Samsung India منتشر شد و پیش از آن نیز شاهد برخی رندرهای رسمی بودیم. اکنون مجموعۀ جدیدی از رندرها منتشر شده‌اند که ادعا شده رسمی هستند و به نظر می‌رسد بعضی از آنها مستقیما به منظور تبلیغ گوشی Galaxy A25 ساخته شده‌اند. تقریبا تمام مشخصات Galaxy A25 5G در همین منبع خبری به اشتراک گذاشته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای گلکسی A25 5G

منبع انتشار این اخبار MySmartPrice است و در تصاویر منتشر شده در این سایت چهار رنگ مختلف این گوشی را می‌بینیم. آبی کمرنگ، آبی مایل به خاکستری، سبز لیمویی و مشکی رنگ‌هایی هستند که برای این مدل در نظر گرفته شده‌اند. پنل پشتی دستگاه الگویی شبکه‌‌مانند دارد. گوشه‌های گوشی کمی انحنا دارد. همچنین لبه‌های دکمه‌های پاور و ولوم کمی بلندتر و گردتر شده‌اند، در حالی که خود دکمه‌ها صاف هستند.

رندرهای گلکسی A25 5G

صفحه نمایش آن نیز صاف است و کمی حاشیه دارد. در این موبایل اقتصادی از طراحی Infinity-U استفاده شده است. در پشت دستگاه سه سنسور دوربین دیده می‌شود که به صورت عمودی در سمت چپ و بالای پنل پشتی جای گرفته‌اند.

رندرهای گلکسی A25 5G

مشخصات گلکسی A25 فایوجی

  • پردازنده: از رندرهای گلکسی A25 متوجه می‌شویم که سامسونگ گلکسی A25 با چیپست Exynos 1280 5G ساخته می‌شود.
  • حافظه: همان‌طور که رندرهای فاش‌ شده در سایت Geekbench دیده بودیم، این گوشی با حداقل 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود. همچنین این مدل تا 6 گیگابایت رم مجازی را پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی با دو حجم 128 و 256 عرضه می‌شود و می‌تواند تا 1 ترابایت ارتقا پیدا کند.
  • نرم‌افزار: سامسونگ گوشی گلکسی A25 فایوجی را با رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 ارائه می‌کند و تا 4 سال قابلیت ارتقا دارد و سیستم امنیتی آن تا 5 سال به‌روزرسانی می‌شود.

به واسطه این تصاویر تبلیغاتی می‌توانیم نگاهی به برخی دیگر از ویژگی‌های گلکسی A25 فایوجی بیندازیم. این ویژگی‌ها عبارتند از: Samsung Members، آلبوم‌ها (حذف سایه‌ها و بازتاب نور در عکس)، Samsung Pay (سیستم پرداخت سامسونگ)، DeX (تبدیل گوشی به یک رابط کاربری شبیه به رایانه)، Eye Comfort Shield (کاهش نور آبی صفحه)، Dark Mode (حالت تاریک)، Security (امنیت)، Samsung Knox (حفاظت از اطلاعات حساس)، Samsung Health (پیگیری سلامت بدنی) و Privacy centre (کمک به مدیریت و پیکربندی تنظیمات امنیتی)، Permissions manager (مدیریت مجوزها)، Auto Blocker (دسترسی‌های غیرمجاز را مسدود می‌کند) و Private Share (برای حفاظت از اطلاعات حساس).

رندرهای گلکسی A25 5G

  • باتری: برای این گوشی یک باتری 5000 میلی‌آمپری در نظر گرفته شده که با یک شارژر 25 واتی شارژ می‌شود.
  • دوربین‌ها: در پنل پشتی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی می‌توانید از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دستگاه استفاده کنید.
  • صفحه نمایش: احتمالا این دستگاه با یک صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با وضوح +FHD عرضه می‌شود.
  • وزن و ابعاد: وزن این گوشی 197 گرم و عرض آن 8.3 میلی‌متر است.

به نظر می‌رسد سامسونگ در مدل گلکسی A25 فایوجی تغییرات عمده‌ای ایجاد کرده است. بسیاری از کاربرانی که به دنبال گوشی‌های اقتصادی هستند بی‌صبرانه منتظرند این مدل جدید رونمایی شود. نظر شما در مورد این گوشی میان رده سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر