coinex
راهنمای خرید تکراتو

لیست اولین گوشی هایی که آپدیت HyperOS را دریافت می کنند مشخص شد

پس از عرضه سری Xiaomi 14 با رابط کاربری جدید شیائومی، حالا مشخص شد اولین گوشی هایی که آپدیت HyperOS را دریافت می کنند گوشی‌های بالارده و پرچمدار قبلی شیائومی خواهند بود.

شیائومی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است که با ساخت گوشی‌هایی با عملکرد مناسب و قیمت مقرون به‌صرفه شناخته می‌شود. این شرکت در تاریخ 26 اکتبر، از رابط کاربری HyperOS به عنوان جانشین MIUI رونمایی و اعلام کرد که از این پس گوشی‌های هوشمند خود را به این رابط کاربری مجهز خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی هایی که آپدیت HyperOS را دریافت می کنند

گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو تنها مدل‌های موجود در بازار با این رابط کاربری هستند و بسیاری از کاربران مشتاقانه منتظر انتشار رابط کاربری HyperOS بر روی گوشی‌های هوشمندی هستند که تا پیش از این به MIUI مجهز بودند. طبق اطلاعات، 5 مدل از اولین گوشی هایی که آپدیت HyperOS را دریافت می کنند مشخص شده است.

گوشی هایی که آپدیت HyperOS را دریافت می کنند

شیائومی از چند روز پیش، عرضه نسخه بتای به‌روزرسانی HyperOS را آغاز کرده بود؛ اما ظاهرا شیائومی اکنون آماده است تا آپدیت HyperOS را به صورت پایدار و عمومی برای گوشی‌های خود عرضه کند. طبق اطلاعاتی که از سرور رسمی شیائومی استخراج شده؛ گوشی‌های زیر به‌زودی به روز رسانی HyperOS را به همراه اندروید 14 دریافت می‌کنند:

گوشی هایی که آپدیت HyperOS را دریافت می کنند

همانطور که انتظار می‌رفت اولین گوشی هایی که آپدیت HyperOS را دریافت می کنند گوشی‌های پرچمدار و بالارده شیائومی هستند و دارندگان این دستگاه‌ها به‌زودی به روز رسانی HyperOS را دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود آپدیت HyperOS نهایتا تا اوایل دسامبر 2023 برای این 5 مدل‌ عرضه شود. البته توجه داشته باشید، بروزرسانی سیستم عامل HyperOS، برای گوشی Xiaomi 13 Ultra ابتدا در ریجن چین و برای گوشی‌های Xiaomi 12T و Xiaomi 13T در ریجن اروپا منتشر خواهد شد و این به روز رسانی به  تدریج برای مناطق دیگر عرضه خواهد شد.

طبق گفته‌های شیائومی رابط کاربری HyperOS نسبت به MIUI سبک‌تر، بهینه‌تر و روان‌تر است و باگ‌های کمتری نیز دارد. پس از انتشار به روز رسانی HyperOS برای گوشی‌های بالا‌رده، تعداد گوشی هایی که آپدیت HyperOS را دریافت می کنند بیشتر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر