coinex
راهنمای خرید تکراتو

مکالمه با هوش مصنوعی به نسخه رایگان ChatGPT اضافه شد؛ هدیه OpenAI به‌دلیل بازگشت سم آلتمن

OpenAI با انتشار پستی در ایکس «توییتر سابق» اعلام کرده که قابلیت مکالمه صوتی ChatGPT به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

OpenAI که هنوز در شرایط بحرانی به سر می‌برد خبر از رایگان شدن مکالمه صوتی ChatGPT داد. این قابلیت که از اواخر ماه سپتامبر «شهریور و مهر» با پرداخت هزینه سرویس اشتراکی در اختیار مخاطبین قرار گرفته بود، اکنون به عنوان هدیه بازگشت سم آلتمن به صورت رایگان عرضه شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت مکالمه صوتی ChatGPT به‌دلیل بازگشت سم آلتمن

ChatGPT voice دقیقا مانند مکالمه با یک دستیار مجازی است که رباتیک به نظر نمی‌رسد، برای سوال‌های پیچیده شما جواب‌های ساده دارد. این قابلیت برای ایجاد یک تجربه منحصربه‌فرد در مخاطب از استفاده هوش مصنوعی طراحی شده است. این دستیار صوتی پاسخ‌های خود را از هوش مصنوعی می‌گیرد که از مدل زبانی بزرگ (LLM) به کار رفته در ChatGPT پیروی می‌کند.

قابلیت مکالمه صوتی ChatGPT
قابلیت مکالمه صوتی ChatGPT

نخستین بار که ChatGPT Voice توسط OpenAI عرضه شد به دلیل پاسخ‌های انسان مانندش، با تحسین گسترده‌ای رو‌به‌رو شد. کاربران از خیلی قبل‌تر می توانستند با ChatGPT مکالمه نوشتاری انجام داده و پاسخ‌های مورد نظرشان را دریافت کنند اما نسخه صوتی ChatGPT با تاکید درست روی کلمات، ادای مناسب جملات و پاسخگویی ساده‌ترش طبیعی‌تر جلوه کرده و احساس بهتری در مخاطب ایجاد می‌کند. این قابلیت توسط صدا پیشه‌های مختلف از کتابخانه‌ای با صداهای ضبط‌شده ارائه می‌شود.

گرچه ChatGPT Voice قابلیت منحصر به فرد و جذابی است و خبر رایگان شدن این دستیار صوتی می‌توانست توجه زیادی را به خود جلب کند اما به نظر می‌رسد این خبر در زمان درستی منتشر نشده و بین حواشی زیاد اوپن ای ای گم می‌شود  و آنطور که باید به این قابلیت پرداخته نمی‌شود؛ چرا که حتی با وجود بازگشت سم آلتمن به OpenAI مشکلات این شرکت هنوز در جریان است.

در هر صورت اکنون OpenAI این ویژگی را برای استفاده عموم به‌صورت رایگان در گوشی اندروید و گوشی آیفون و همچنین لپ تاپ و سیستم‌های دسکتاپ ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قابلیت مکالمه صوتی ChatGPT چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر