;
coinex

طرح فروش اقساطی جک J4 آذر 1402 [+ شرایط و قیمت]

کرمان موتور، طرح فروش اقساطی جک J4 آذر 1402 را در طرح‌های فروش فعال خود دارد. این طرح شرایطی بسیار وسوسه‌انگیز دارد. در ادامه نوشته با تکراتو همراه باشید.

طرح فروش اقساطی جک J4 آذر 1402 توسط شرکت خصوصی کرمان موتور آغاز شد. سدان J4 به عنوان یکی از خودروهای محبوب این خودروساز در طرح‌های فروش نقدی و اقساطی همیشه فعال بوده است. خودرو سدان کرمان موتور همچنین در سامانه یکپارچه نیز عرضه شد و مشتریان با شرایط ویژه این سامانه صاحب خودرو شدند. اما شرایط اقساطی جک J4 به گونه‌ای است که بسیاری از مشتریان را وسوسه می‌کند. لازم به ذکر است طرح فروش کرمان موتور ویژه جک J4 نزدیک به یک ماه می‌شود که فعال است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات کرمان موتور امروز 4 آذر 1402 [قیمت روز خودروهای جک و کی‌ام سی]

طرح فروش اقساطی جک J4 آذر 1402 با شرایط ویژه

آبان 1402 بود که شرکت کرمان موتور، طرح فروش اقساطی جک J4 را آغاز کرد و حالا با گذشت 1 ماه هنوز هم این طرح پابرجاست. یکی از شرایط فروش جک J4 که پیش‌تر از طرف تولیدکننده اعلام شده است، شرایط اقساط 4 ساله است که کمتر شرکتی چنین شرایط فروشی را برای مشتریان در نظر می‌گیرد.

جک J4 به عنوان ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک کشور شناخته می‌شود که قیمتی برابر با 765 میلیون و 890 هزار تومان دارد و تنها خودرو مونتاژی در کشور است که قیمتی زیر 1 میلیارد تومان دارد.

طرح فروش اقساطی جک J4 آذر 1402 با شرایط ویژه

برای شرایط قسطی سدان کرمان موتور دو طرح درنظر گرفته شده است:

  1. پرداخت مبلغ 350 میلیون تومان (45 درصد قیمت خودرو) به عنوان پیش‌پرداخت با اقساط 12، 24 و 36 ماهه
  2. پرداخت مبلغ 450 میلیون تومان (58 درصد قیمت خودرو) به عنوان پیش‌پرداخت با اقساط 12، 24، 36 و 48 ماهه

طرح فروش اقساطی جک J4 آذر 1402 با شرایط ویژه

طبق بخشنامه فروش کرمان موتور، موعد تحویل خودرو 45 روزه اعلام شده که تأخیر در تحویل خودرو توسط خودروساز، 3 درصد ماهیانه است. همچنین کرمان موتور، جک J4 را با 4 رنگ اصلی سفید، خاکستری، مشکی و طوسی روشن متالیک به فروش می‌رساند.

اقساط به صورت هر 3 ماه یک فقره چک محاسبه می‌شود و تاریخ اولین چک نیز 25 اسفند 1402 خواهد بود.

لازم به ذکر است که سند خودرو تا پایان پرداخت آخرین قسط و تسویه حساب نهایی در رهن شرکت باقی خواهد ماند. همچنین تمامی خودروها باید بیمه بدنه داشته باشند و خودروساز هزینه آن را به مبلغ اقساط خودرو اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح فروش جک با شرایط اقساطی ویژه چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر